خبرگزاری کار ایران

کیش به‌دنبال فرایند تازه در گردشگری/کمک امپراطور خلیج‌فارس به نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۶۷۳

هدف از ساخت و بهره‌برداری از شناور گردشگری امپراطور که باهزینه افزون بر ۱۰ میلیارد تومان ساخته شده، کمک به نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با ۲۰ آبان ماه منطقه آزاد کیش میزبان برگزاری مراسم‌های مختلفی بود که به مناسبت روز کیش تدارک دیده شده بود.

افتتاح کشتی تفریحی امپراطور ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در روز کیش بود که طی مراسمی با حضور مسؤلان و مقامات محلی منطقه آزاد کیش افتتاح و وارد آب‌های خلیج فارس در این منطقه شد.

علیرضا قائدیان (معاون گردشگری منطقه آزاد کیش) در آیین رونمایی و آغاز به‌کار این شناور تفریحی و گردشگری ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت‌های کیش، این جزیره هرچه سریع‌تر به‌عنوان برند و کالای برتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد. 

وی افزود: البته برای رسیدن به این منظور و همچنین رونق گردشگری به کمک بخش خصوصی و حمایت مسؤلان نیاز است.

قائدیان در ادامه به نام‌گذاری روز کیش در ۲۰ آبان ماه اشاره کرد و افزود: این روز می‌تواند مناسبتی باشد که هرساله با بیان و یاد عملکرد مثبت بخش خصوصی و تلاش مدیریتی بتوانیم فرایند جدیدی را در حوزه گردشگری این منطقه رقم بزنیم.

هدف از ساخت و بهره‌برداری از این شناور گردشگری که باهزینه افزون بر ۱۰ میلیارد تومان ساخته شده، کمک به نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت اعلام شد.

در ادامه این مراسم حسین جهانگیری (مدیرعامل فایبر صنعت کیش) با اشاره به مشخصات فنی این شناور گردشگری و تفریحی اظهار داشت: ساخت بدنه و قطعات این شناور به‌طور کامل به‌دست متخصصان ایرانی و با استفاده از کالای ساخت داخل و براساس استانداردهای جهانی کشتی‌سازی ساخته شده است.

وی افزود: این شناور در چهار طبقه و دارای سالن‌های تفریحی، رستوران و لابی‌های جداگانه بوده و ظرفیتی حدود ۲۲۰ نفر دارد. همچنین باید بگویم که تمامی تست‌های لازم روی این شناور انجام گرفته و نتیجه آن مثبت و خوب بوده که این موضوع برای ما جای خوش‌حالی دارد.

افتتاح فاز سوم شهر تفریحی کاریز و برگزاری فستیوال غذا در اسکله منطقه آزاد کیش از دیگر مراسم‌های برگزار شده در روز کیش بود که با استقبال خوبی از سوی گردشگران و ساکنان جزیره همراه شد.

روز بیستم آبان‌ماه با پیشنهاد مدیر عامل منطقه آزاد کیش و همچنین تصویب شورای شهر این جزیره به‌عنوان «روز کیش» نامگذاری شده و به همین مناسبت برنامه های ویژه و متنوعی روز گذشته در این جزیره اجرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز