خبرگزاری کار ایران

اعلام اسامی فیلم‌های بخش اسلام‌هراسی و محل‌های برگزاری جشنواره فیلم مقاومت

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۰۰۶

مکان‌های برگزاری آئین‌های رسمی افتتاحیه و اختتامیه و سالن‌های نمایش فیلم و برپایی برنامه‌های گفتمانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت مشخص شد.

به گزارش ایلنا، شورای برگزاری این رویداد سینمایی پس از بررسی و ارزیابی پردیس‌های سینمایی و تالارهای اجتماعات مختلف، تالار وحدت را برای اجرای مراسم آئین افتتاحیه و، برج میلاد را برای مراسم اختتامیه  انتخاب کرد. همچنین دو مجموعه سینمایی فلسطین و عصرجدید برای اکران فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره تعیین شد. در خبری دیگر عناوین فیلم‌های بخش اسلام هراسی و ایران ستیزی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت اعلام شد.

سه فیلم سینمایی «قاتل آمریکایی» به کارگردانی مایکل ونتسا، «شش روز» ساخته کشور انگلیس و نخستین فیلم سینمایی درباره اشغال سفارت ایران در لندن، «زیر سایه» (Under the shadow) اولین فیلم ساخته بابک انواری است که از سوی انگلستان به عنوان فیلم برگزیده مراسم اسکار معرفی شده در بخش اسلام هراسی نمایش داده می‌شود.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و نهادهای مختلف از 5 تا 9 آذر ماه سالجاری به دبیر محمد خزاعی در تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز