خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

غافلگیری کتاب‌باز برای نویسندگانی که امکان چاپ کتاب ندارند/ایجاد باب قصه‌گویی تصویری در تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۳۰۲

تهیه‌کننده برنامه کتاب‌باز با بیان اینکه قرار است به‌زودی دو جریان تازه در کتاب‌باز راه بیفتند، به تشریح این برنامه‌ها پرداخت.

محمد‌رضا رضائیان (تهیه‌کننده برنامه کتاب‌باز) در خصوص آخرین اتفاقاتی که قرار است در فصل سوم برنامه «کتاب‌باز» ایجاد شود، به خبرنگار ایلنا گفت: قرار است به‌زودی دو جریان تازه در کتاب‌باز راه بیفتند که در راستای وظیفه ما به‌عنوان دست‌اندرکاران برنامه‌ای است، که با محوریت کتاب در صدا‌و‌سیما تولید می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس با همکاری نشر جام‌جم که نشر صدا‌و‌سیما به‌حساب می‌آید؛ قرار است جشنواره خودنویس را برگزار کنیم و افرادی که امکان انتشار آثارشان توسط ناشرها و انتشارات مختلف وجود ندارد، می‌توانند آثارشان را در این جشنواره برای ما ارسال کنند.

رضاییان ادامه داد: در حقیقت این جشنواره محملی می‌شود برای کسانی که خودشان دست به قلم هستند. به‌طوری که این دوستان آثارشان را برای ما می‌فرستند و در پروسه‌ای امکان چاپ آثار آنها به‌وجود می‌آید. البته باید بگویم که به‌احتمال زیاد انتشار ابتدایی آثار به‌صورت الکترونیکی بوده و بعد به‌سراغ انتشار مکتوب می‌رویم. به این صورت این دوستان به ناشرهایی که در حال حاضر فعالیت می‌کنند، معرفی می‌شوند.

تهیه‌کننده برنامه کتاب‌باز در ادامه گفت: همچنین بخش دیگری که قرار است در این فصل شاهد آن باشیم؛ جشنواره قصه‌گویی بوده که در آن علاقمندان می‌توانند، قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای را که برای جشنواره کودک و نوجوانان فرستاده‌اند را به ما هم بفرستند تا به‌این‌صورت با مشارکت همدیگر جشنواره قصه‌گویی را برای مردم جا بیاندازیم و به‌نوعی باب قصه‌گویی تصویری را در تلویزیون باز کنیم و کتاب‌باز مرجع چنین موضوعی بشود.

وی در پایان بیان کرد: ما در کتاب باز به‌دنبال ایجاد یک باشگاه کتاب‌باز‌ها هستیم، که مخاطبانمان در تعامل نفس به نفس با ما قرار بگیرند تا به این صورت حمایت‌های مختلفی را ازجمله برگزاری کارگاه‌هایی برای آنها در نظر بگیریم. اگر این موضوع عملیاتی شود برنامه را بیش از پیش تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز