خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی کمپین "تحریم من را هدف قرار مى‌دهد" توسط هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۲۹۴

گروهی از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون در مخالفت با تحریم‌های زورگویانه آمریکا کمپین "تحریم من را هدف قرار می‌دهد" راه‌اندازی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در متن دعوتنامه این کمپین آمده است: کمپین "تحریم من را هدف قرار مى دهد" با هشتگ #SanctionsTargetMe بدون وابستگى به جاى خاصى  با حمایت سینماگران و چهره‌هاى شناخته شده آغاز شده است و هدف آن این است که به دنیا اعلام کند اهداف تحریم‌هاى آمریکا مردم ایران هستند و ‎ترامپ ادعا می‌کند دارو مشمول تحریم ایران نیست. این یک دروغ بزرگ است. تحریم بانکی ایران یعنی هیچ کسی در ایران نمی‌تواند برای هیچ کالایی پول جابه‌جا کند، از دارو برای زنان و کودکان و بیماران تا لباس و...، شاهد دروغین بودن ادعای آمریکا که می‌گوید فروش دارو به ایران از تحریم‌ها معاف است، رای صریح دیوان لاهه - معتبرترین نهاد حقوقی بین‌المللی - در ۳ اکتبر ۲۰۱۸ است که رسما اعلام کرد تحریم‌های آمریکا تبادلات دارویی، غذایی و پزشکی با ایران را محدود کرده. طراحان این کمپین از همه مردم ایران می‌خواهند که به این پویش بپیوندند تا رسانه‌هاى جهان را به این موضوع متوجه کنند.

خزانه‌داری آمریکا می‌گوید تحریم‌ها هوشمند است و مبادلات دارویی، پزشکی و غذایی را شامل نمی‌شود، اما وجود کشتی غرق شده سانچی و بانک‌ها و موسسات تعطیل شده در فهرست تحریم‌ها نشان می‌دهد که تحریم‌های امریکا کاملا بی‌حساب و کتاب است و استثنا شدن دارو و غذا یک دروغ بزرگ است.

شاهد دروغین بودن ادعای آمریکا که می‌گوید فروش دارو به ایران از تحریم‌ها معاف است، رای صریح دیوان لاهه - معتبرترین نهاد حقوقی بین‌المللی - در ۳ اکتبر ۲۰۱۸ است که رسما اعلام کرد تحریم‌های آمریکا تبادلات دارویی، غذایی و پزشکی با ایران را محدود کرده.

تاکنون رضا کیانیان، پرویز پرستویى، مهتاب کرامتى، سحر دولتشاهى، باران کوثرى، هومن سیدى، نازنین بیاتى، لیلى رشیدى، امیر جدیدى، امیرمهدى ژوله، سارا بهرامى، الهام کردا، ستاره اسکندرى، محمدحسین قاسمى و... به این پویش پیوسته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز