خبرگزاری کار ایران

آزاده زارعی با «اتاق ورونیکا» به پردیس تئاتر شهرزاد می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۹۲۱

آزاده زارعی در نمایش «اتاق ورونیکا» به کارگردانی میلاد اتابکی و تهیه‌کنندگی محمد قنبری که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود ایفای نقش می‌کند.

به گزارش ایلنا، نمایش «اتاق ورونیکا» به کارگردانی میلاد اتابکی و تهیه‌کنندگی محمد قنبری در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. آزاده زارعی در نقش «سوزان» به عنوان اولین بازیگر به گروه اجرایی ملحق شده است.

«اتاق ورونیکا»  داستانی ترسناک است که درون یک اتاق متعلق به دختری مرده اتفاق می‌افتد.

نمایشنامه «اتاق ورونیکا» توسط آیرا لوین،‌ نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی نوشته شده است و روایت دختر روان‌پریشی است که خواهر خود را به قتل رسانده و پدر و مادرش برای حفظ آبرو، او را داخل اتاق حبس کرده‌اند و مجازات دیگری جز حبس برای او در نظر نمی‌گیرند اما با مرگ پدر و مادر اتفاقات زندگی ورونیکا تغییر می‌کند.

لوین، نمایشنامه آمریکایی،  شهرت خود را مدیون این اثر در ژانر وحشت است، او خالق کتاب‌هایی همچون بچه رزماری، دام مرگ،‌ پسری از برزیل و بوسه پیش از مرگ است که هر کدام منشأ فیلم‌ها و تئاترهایی بوده است.

لوین با این آثار توانست جوایز زیادی در ژانر وحشت بگیرد ازجمله این جوایز به جایزه ادگار آلن پو و جایزه برام استوکر اشاره کرد. اتاق ورونیکا هم یکی از نمایشنامه‌های ملودرام است که می‌توان در دسته روانشناسی وحشت قرارداد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: محمد قنبری، کارگردان: میلاد اتابکی، مشاور کارگردان: سمیه تاجیک، مدیر تولید: مریم نراقی، طراح موسیقی: میرامیر میری، طراح گریم: سارا بلبلی، طراح صحنه و نور: مصطفی اسفندیاری، طراح لباس: مهسا کاظمی، عکاس: لیلی صدیق، طراح پوستر و گرافیک: سحر نراقی،‌ مهران عبد‌ ویس، ساخت تیزر و موشن: نوید منصور قناعی، دستیار کارگردان و منشی صحنه: بیتا شهبازی، مدیر صحنه: زهرا عبدی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز