خبرگزاری کار ایران

از ۱۰ آبان‌ماه؛

«جان گابریل بورکمان» در تالار مولوی روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۵۱۱

نمایش «جان گابریل بورکمان» از از ۱۰ آبان‌ماه در تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، «جان گابریل بورکمان» که از ۱۰  آبان‌ماه در تالار مولوی اجرا می‌شود زندگی آدم‌هایی است که با ارزش‌ترین موهبت‌های زندگی‌شان را در راه نقشه‌های بلندپروازانه خود قربانی می‌کنند و در این راه نه تنها به آن موقعیت موهوم نمی رسند بلکه عشق خود را نیز از دست می دهند.

بورکمان معدن‌کار جوانی است که به ریاست بانک می‌رسد و زمانی که تصور می‌کند یکی از دوستان با نفوذش به زن مورد علاقه او دلبستگی دارد به طمع رسیدن به موقعیت‌های بهتر، عشقش را از خود می‌راند و با خواهر دوقلوی او ازدواج می‌کند.

نقشه‌های بورکمان شکست می‌خورد و او برای مدت هشت‌سال به زندان می‌رود و پس از آزادی مجبور می‌شود در خانه‌ای که از آنِ عشق سابقش بوده زندگی خود را در کنار همسر و فرزندش که حاضر به دیدن او نیستند در تنهایی و انزوا سپری کند.

تهیه‌کننده این نمایش محمدحسین سرخو است و عوامل اجرایی آن عبارتند از ماریا حاجی‌ها طراح گریم، علی نجاتی جانشین تهیه، زینب زارعی مدیر تولید، مهدی افشاری و علیرضا خسروآبادی دستیاران کارگردان، مریم زراعتکار دستیار برنامه‌ریز، سحر حسین‌پور و متینه خرمجو دستیاران تولید، نگین مرادوند منشی صحنه، جلال زرگانی عکاس، طراح تیزر و پوستر، وحید قنوعی آهنگساز، فروغ فعال دستیار موسیقی، ماهرخ سلیمانی‌پور طراح لباس، نازگل دم‌شناس و زهرا ابراهیمی دوخت لباس، سعید کریمی طراح صحنه، حمید شهرانلو سازنده دکور، محمد علیزاده طراح و سازنده ماسک و پتک، حسین ساکی مدیر صحنه، مهدی مولایی دستیار صحنه، غلامرضا جمشیدی تصویربردار تیزر، پگاه جمشیدی دستیار تصویر تیزر

بازیگران این نمایش امیرحسین سرداریان، شادی شاه‌علی، فائزه امیری، ابوالفضل سلحشور، مبین سپاس‌زاده، مریم حاجی‌زاده، شهاب صالحی، معصومه دهقان و نگار نقش‌نژاد هستند.

محسن صادقی، سعید بیات، حسین جعفریان، علی رجایی، مجید کشاورز، پرهام عاروان، پویان مهربان، پولاد شعبانی نیز بازیگران بدن نمایش خواهند بود.

«جان گابریل بورکمان» یکی از نمایشنامه‌های هنریک ایبسن نویسنده نروژی است که پیش از این در تابستان ۱۳۹۶ توسط همین کارگردان روی صحنه رفته و آبان‌ماه سال‌جاری نیز از سوی گروه هنری مارکیز در تالار مولوی واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز