خبرگزاری کار ایران

«جادوی پاهای من» میزبان کودکان کار شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۸۷۳

انجمن‌های «کوشا» و «نوید امید»، تعدادی از هنرآموزان خود را برای دیدن نمایش «جادوی پاهای من» به تماشاخانه ارغنون آوردند.

به گزارش ایلنا، «جادوی پاهای من» نوشته زهرا شایان‌فر و با کارگردانی مشترک زهرا شایان‌فر و سیاوش قلعه‌وردی که روزهای پایانی هفته در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود، روز پنج‌شنبه؛ سوم آبان انجمن‌های «کوشا» و «نوید امید» که کودکان کار را تحت حمایت خود دارند و به آن‌ها هنر را در کنار درس آموزش می‌دهند، تعدادی از هنرآموزان خود را برای دیدن نمایش «جادوی پاهای من» به تماشاخانه ارغنون آوردند. یکی از مدرسان این کودکان، هنرمند مطرح تئاتر و رادیو؛ شمسی فضل‌اللهی هم به‌عنوان مهمان ویژه در این اجرا حضور داشت.

همچنین در اجرای روز جمعه غلامرضا رمضانی و بابک خرمدین کارگردان سینما و مدرس دانشگاه به تماش این نمایش نشستند.

این نمایش که تازه‌ترین اثر گروه تئاتر صلح محسوب می‌شود مختص کودکان نوجوانان آماده شده است و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو میزبان مخاطبان می‌شود.

مخاطبان می‌توانند با مراجعه به گیشه عمارت نوفل‌لوشاتو و یا سایت فروش بلیت «جادوی پاهای من» ایران کنسرت بلیت خود را تهیه کنند.

«جادوی پاهای من» داستان دختربچه‌ای با ذهن پرسشگر است که هر مسئله ساده برایش معمایی پیچیده می‌شود. او با همراهی تماشاگران در یک ماجرای پلیسی به حل معما می‌پردازد.

شهرام نیک‌کار، فرهاد شکرالله‌‌زاده، منیر چراغی، فاطمه رستمی، سهند آدم‌‌عارف، امیر شیخ‌‌زاده، فرزانه کاظمی، خورشید شایان فر، خرداد شایان فر، سدنا محبی و آرمان کارخانه، گروه بازیگران این اثر را تشکیل می‌دهند و مهرنوش نرسی به‌عنوان مشاور روانشناسی کودک گروه را همراهی می‌کند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به زهرا شایان فر؛ طراح صحنه و آکسسوآر و همچنین طراح لباس و عروسک، فاطمه حسین خانی؛ طراح پوستیژ، بهرام شادانفر؛ طراح پوستر و بروشور، حیدر هدایتی؛ ساخت تیزر، سیاوش قلعه وردی؛ انتخاب موسیقی، افکت و میکس، حسام کلانتری؛ ویدیو آرت، مینا صفار؛ روابط عمومی، امیر شیخ‌‌زاده؛ دستیار کارگردان، آرمان کارخانه؛ مدیر صحنه، سدنا محبی و شهرزاد کلانتری؛ منشی صحنه و محبوبه فرج‌الهی؛ عکاس اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز