خبرگزاری کار ایران

رسالت بوذری راوی «رسول» می‌شود/آغاز اجرا از فردا

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۶۶

رسالت بوذری که سال گذشته به عنوان راوی در نمایش «فصل شیدایی» حضور داشت امسال نیز با نمایش «رسول» به‌عنوان راوی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «رسول» که حمیدرضا نعیمی نوشته و سعید اسماعیلی کارگردانی کرده، در بوستان نوروز منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اجرا می‌شود. رسالت بوذری در این اثر علاوه بر مدیر هنری، به عنوان راوی نیز حضور خواهد داشت.

فردا، ششم آبان نمایش بزرگ «رسول» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی سعید اسماعیلی و با حضور ۱۷۰ بازیگر در بوستان نوروز منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد روی صحنه می‌رود.

نمایش «رسول» از فردا میزبان بیش از ۳ هزار تماشاگر در بوستان نوروز خواهد بود. نمایش «رسول» به‌عنوان بزرگترین نمایش میدانی کشور از ۶ تا ۱۸ آبان هر شب ساعت ۱۹ تا ۲۱ در بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش رسالت بوذری به عنوان راوی نمایش حضور دارد و حمیدرضا نعیمی، حبیب دهقان‌نسب و کاظم هژیرآزاد و بیش از ۱۷۰ هنرمند روی صحنه می‌روند.

طراحی و اجرای دکورهای تاریخی از تهران قدیم، تبریز دهه ۲۰ و اردوگاه کربلا در بیش از ۳ هزار متر مربع  از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایش بزرگ میدانی است.

مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد شامل مجموعه‌ای از بخش‌های فرهنگی و گردشگری شامل بوستان حضرت ابراهیم موسوم به بوستان آب و آتش، مجموعه گنبد مینا، مجموعه برج پرچم، باغ موزه دفاع مقدس، باغ کتاب، پل طبیعت و دیگر بخش‌های فرهنگی و اجتماعی در فضایی وسیع به‌خدمت‌گزاری به مردم تهران می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز