خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

نقاط گردشگری برای مردم و مسئولان ناشناخته هستند/تهران باید به‌جای یک معبر، یک مقصد گردشگری باشد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۶۸۰

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری رینگ‌های گردشگری ماهانه در شهر تهران گفت: مردم و مسئولان هنوز بسیاری از نقاط گردشگری تهران را نمی‌شناسند و با برگزاری این رینگ‌ها در تلاش هستیم اهمیت این جاذبه‌ها را مشخص کنیم.

حسن خلیل‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: ما در کمیته میراث فرهنگی و گردشگری باتوجه به رویکرد جدید مدیریت شهری به مساله گردشگری و میراث فرهنگی برنامه‌های ماهانه‌ای داریم که ستاد گردشگری، مناطق شهرداری و اعضای شورا شهر در آن‌ها مشارکت می‌کنند. طی این برنامه‌ها رینگ‌های گردشگری که در مناطق شهرداری قرار دارند، مورد بازدید این افراد قرار می‌گیرند تا اهمیت گردشگری برای آنان بیشتر مشخص شود و مسائل میراث فرهنگی و گردشگری در مرکز توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی نقاط گردشگری برای مسئولان و مردم تهران ناشناخته هستند، اظهار کرد: بعضا مردم در یک محل زندگی می‌کنند اما از جاذبه‌های آن بی‌خبر هستند.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی‌شهر تهران ادامه داد: به عنوان مثال آرامستان ارامنه در منطقه 14 شهرداری تهران یک نماد صلح و مهمان‌نوازی است و به لحاظ تاریخی و سیاسی قابل توجه است. این مکان باید همیشه مملو از بازدیدکننده باشد اما مردم کمتر به آن سر می‌زنند.

خلیل‌آبادی اضافه کرد: ما با ایجاد رینگ‌های گردشگری تلاش می‌کنیم توجه مردم و مسئولان را به نقاط اینچنینی جلب کنیم تا تهران به‌تدریج به جای اینکه یک معبر باشد، تبدیل به یک مقصد گردشگری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز