خبرگزاری کار ایران

جشنواره موسیقی فارس برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۴۶۸

جشنواره‌ موسیقی فارس با دبیری احمد پژمان از هشتم تا شانزدهم آذر در شهر شیراز و در سه بخش رقابتی، غیررقابتی و پژوهشی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، جشنواره‌ موسیقی فارس با دبیری احمد پژمان از هشتم تا شانزدهم آذر در شهر شیراز و در سه بخش رقابتی، غیررقابتی و پژوهشی برگزار می‌شود و طبق روال دوره‌های پیشین، نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متناسب با موضوع جشنواره نیز در کنار آن خواهد بود. هیات علمی بخش پژوهشی این جشنواره که مرکب از محمدرضا درویشی، هومان اسعدی و محمدرضا فیاض است، مطالعات تاریخی، فنی، آکوستیکی، تطبیقی، زیبایی‌شناسی و فرهنگی- اجتماعی در موضوع گروه‌نوازی در موسیقی ایران را به عنوان محورهای مقالات و پژوهش‌های ارسالی اعلام کرده‌است.

همچنین فراخوان بخش پژوهش جشنواره موسیقی فارس که در سال جاری دهمین دوره‌ خود را پیش‌رو دارد، منتشر شد. مسوولان این جشنواره برای اهمیت جایگاه پژوهش و احساس نیاز به منابع علمی و پژوهشی در حوزه گروه‌نوازی در موسیقی ایران، بخش پژوهش و مقاله را به این جشنواره اضافه کرده‌اند.

مقالات منتخب به صورت کتاب جشنواره منتشر و به برگزیدگان لوح تقدیر و جوایزی اختصاص داده می‌شود. همچنین در صورت تشخیص هیات انتخاب، پژوهشگران منتخب این امکان را خواهند یافت تا در بخش جنبی جشنواره به ارائه مقاله خود بپردازند.

علاقه‌مندان به شرکت در این بخش برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان بخش پژوهش می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره موسیقی فارس به نشانی farsmusicfestival.ir مراجعه کنند.

جشنواره‌ موسیقی فارس، رویدادی است هنری که تا امروز 9 دوره آن با تمرکز بر موضوع گروه‌نوازی (آنسامبل) به همت انجمن موسیقی فارس و با همراهی هنرمندان و دست‌اندرکاران موسیقی فارس و مشارکت استادان برجسته موسیقی کشور در سطح گروه‌های فعال استان فارس در ژانرهای مختلف موسیقی برگزارشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز