خبرگزاری کار ایران

با همکاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی:

ماشین‌های تاریخی مسابقه رالی می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۶۷

رالی وسیله‌های نقلیه تاریخی با همکاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران و هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان البرز آغاز شد.

به‌ گزارش ایلنا، رالی وسیله‌های نقلیه تاریخی با همکاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران و هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان البرز آغاز شد.

این رالی امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ۹۷ با شرکت بیش از ۳۰ دستگاه خودرو کلاسیک از بلوار دستواره واقع در منطقه ٢٢ تهران و با حضور اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیل‌رانی و امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی آغاز شد.

اردشیر درویشی درباره این رالی گفت: شرکت‌کنندگان در این رالی ۳ روزه مسیر اتوبان تهران- کرج، جاده چالوس، سیاه بیشه، مرزن آباد، چالوس، نمک آبرود را با هدف ترویج فرهنگ اتومبیل‌رانی ایمن و توسعه گردشگری آسان طی خواهند کرد و روز جمعه ۲۷ مهر ماه از همین مسیر به تهران باز خواهند گشت.

مدیرحوزه اتومبیل‌رانی و امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: «توسعه ورزش و گردشگری گروهی یکی از راهکارهای ایجاد همدلی و نشاط در جامعه است. در همین راستا رالی‌های خانوادگی می‌تواند به ایجاد نشاط و ارتقاء سلامت عمومی کمک کند.

او ادامه داد: برگزاری رالی‌ها همچنین به تسهیل گردشگری و رونق این صنعت در سطح کشور منجر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز