خبرگزاری کار ایران

بوشهر را با خوزستان و هرمزگان اشتباه نگیرید/جزئیاتی از تازه‌ترین کنسرت آوای موج

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۱۶۹

سرپرست گروه آوای موج با اشاره به تازه‌ترین کنسرت این گروه می‌گوید: ما در این کنسرت تمام سعی خود را کرده‌ایم که فرهنگ و آداب و رسوم بوشهر را به نمایش بگذاریم تا مردم، خودِ استان بوشهر را بشناسند و آن را با استان خوزستان و هرمزگان اشتباه نگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه موسیقی آوای موج به سرپرستی محسن آقایی و خوانندگی عیسی سلیمیان، هفتم آذر در اجرایی با عنوان «کنسرت بندری» در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.  

آقایی در مورد قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود، گفت: قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود برگرفته از آلبوم جنوبی گروه آوای موج است که به زودی روانه بازار می‌شود.

او ادامه داد: همه قطعات این کنسرت برگرفته از قطعات بومی و مقام‌های محلی جنوب کشور است با نام‌های «یار بالا»، «پاپلنگو»، «چوپی کردی»، «چهار دستمال»، «خیامی»، «یزله»، «نیمه»، «آوو بردوم»، «دریا دریا»، «یمبو سئنه»، «عروسی بوشهری»، «دیندی یار»، «سمبو سیاه»، «نوبان» و ...

آقایی در همین زمینه افزود: ما در این کنسرت تمام سعی خود را کرده‌ایم که فرهنگ و آداب و رسوم بوشهر را به نمایش بگذاریم تا مردم، خودِ استان بوشهر را بشناسند و آن را با استان خوزستان و هرمزگان اشتباه نگیرند. در این بین نیز چون ما گروهی جنوبی هستیم و تمام موسیقی جنوب کشور بعضا از هرمزگان و خوزستان را در ایران و خارج از ایران روی صحنه می‌بریم و آن‌ها را معرفی می‌کنیم و این دو موضوع، کاملا با هم متفاوت است، امیدوارم که برداشت اشتباهی صورت نگیرد.

او در جواب اینکه آخرین کنسرت گروه آوای موج پیش از آغاز ماه محرم و صفر، چه زمانی برگزار شد و این گروه در این فاصله که امکان برگزاری کنسرت نداشت به چه کاری مشغول بود، توضیح داد: آخرین کنسرت گروه در اردیبهشت بود. در این مدت نیز به تنظیم و آماده‌سازی و میکس و مستر نهایی آلبوم جنوبی گروه و همچنین تدوین تصاویر این آلبوم پرداختیم. آلبوم به صورت صوتی و تصویری منتشر می‌شود و  تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که تا دی ماه سال جاری از آن رونمایی کنیم.

آقایی در مورد برنامه‌های آینده آوای موج هم افزود: از برنامه‌های آتی گروه نیز می‌توان به تور کنسرتی که از تهران شروع می‌شود، اشاره کرد و بعد در اصفهان، رشت، بوشهر، اهواز، شیراز، مجدد تهران و در آخر گرگان و تا پایان سال نیز بیش از چهار کنسرت در تهران داریم.

همراهان گروه آوای موج در کنسرت هفتم آذر عبارتند از؛ محسن آقایی (نوازنده نی انبان و سرپرست گروه)، عیسی سلیمیان (خواننده)، علیرضا فرحی (نوازنده پرکاشن)، سیاوش آزاد (نوازنده تمپو)، فرهاد گلگون (نوازنده دم دم)، امین باسره (نوازنده عود)، میثاق نامی (نوازنده قانون)، فرهاد راد (نوازنده ضرب و تمپو)، مجید مرادپور (نوازنده گیتار بیس)، مهدی عبدی (اجرای حرکات آئینی)، حسین برون (مدیر هماهنگی)، احسان میرضیایی (مدیر اجرایی)، زهرا همتی (مدیر مسئول موسسه فروغ فلق)، بهروز فرح‌شیرازی (مدیر روابط عمومی)، قاسم فاله (آهنگساز)، سهند امامزاده و ایمان قاسمی‌زاده (تنظیم کننده).

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز