خبرگزاری کار ایران

سرپرست انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس:

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس را به دوران اعتلای خود بازمی‌گردانیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۸۰۷

محسن سلیمانی فارسانی در نشستی که روز گذشته در تماشاخانه «سرو» برگزار شد، از برنامه‌های انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس گفت.

به گزارش ایلنا، سرپرست انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس گفت: سعی ما بر این است که روزگار طلایی انجمن را یک بار دیگر احیا کنیم تا اتفاقات خوب آن دوباره تکرار شود.

سلیمانی‌فارسانی افزود: برنامه‌هایی در دستور کار داریم تا تماشاخانه سرو به عنوان مرکز تئاتر دفاع مقدس تا پایان سال تعطیلی نداشته باشد و هر زمان که مردم خواستند به تماشای نمایشی با موضوعات ایثار، شهادت، مقاومت و استکبارستیزی بنشینند به این تماشاخانه مراجعه کنند. همچنین رویکردهای حمایتی اعم از مالی و معنوی برای اجرای نمایش‌های مرتبط همچون سابق وجود خواهد داشت.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با هنرمندان دفاع مقدس بر لزوم چند برابر شدن تولیدات هنری در حوزه دفاع مقدس تاکید داشتند. از همین رو، ما در وهله‌ اول می‌خواهیم به دغدغه رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم و تلاش می‌کنیم در عرصه‌ هنر‌های نمایشی به دغدغه‌های ایشان نزدیک شویم. انتظار می‌رود هنرمندان با هم افزایی به سمت افزایش تولید آثار فاخر بروند و ماهم امادگی داریم تا ازانان حمایت کنیم.

فارسانی در ادامه به شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به دبیری نصیربیگی اشاره کرد و گفت: ما از تولیدات این جشنواره استفاده خواهیم کرد تا آثار برتر این جشنواره در تماشاخانه «سرو» اجرا داشته باشند.

همچنین تقی اکبرزاده نویسنده و پژوهشگر حوزه تئاتر مقاومت، از گزینش پایان‌نامه‌های برتر با موضوع تئاتر مقاومت در کشور، نشست‌های تخصصی و راه‌اندازی پایگاه جامع تئاتر مقاومت در آینده‌ای نزدیک در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز