خبرگزاری کار ایران

هم‌زمان با هفته ملی کودک؛

نمایشگاه «روایت‌های من» در مجموعه نیاوران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۶۴۹

همزمان با هفته ملی کودک، نمایشگاه آثار هنری کودکان با عنوان «روایت‌های من» در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه آثار هنری کودکان با عنوان «روایت‌های من» با همکاری موزه مجازی بین‌المللی هنر کودک با حضور جمعی از کودکان، علاقه‌مندان و فعالان حوزه کودک در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل ۴۰ اثر نقاشی، عکس، حجم و... هنر دست کودکان تا ۱۲ سال است که به مناسبت هفته ملی کودک تا تاریخ ۲۰ مهرماه در تالار آبی این مجموعه برپاست.

موزه مجازی بین‌المللی هنر کودک با هدف ارتباط کودکان جهان با زبان مشترک هنر برای گسترش صلح در جهان، ارتباط معلمان و والدین کودک، ایجاد فرصت برای پژوهشگران هنر کودک و ثبت آثار و تجربه‌های کودکان از سنین پایین فعالیت خود را آغاز کرد و مخاطبان آن، کودکان تا ۱۲ سال، مربیان کودک، پژوهشگران هنر کودک، روانشناسان کودک و خانواده کودکان هستند.

علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه «روایت‌های من» می‌توانند از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ مهر از ساعت ۱۰ تا ۱۶ به تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و مجموعه تا ساعت ۱۷ فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز