خبرگزاری کار ایران

گروه نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۶۳۶

علی منتظری، طی حکمی از سوی سرپرست فرهنگستان هنر، به ریاست گروه «نمایش و ادبیات نمایشی» منصوب شد.

به گزارش ایلنا، با حکم علیرضا اسماعیلی، سرپرست این فرهنگستان، گروه «نمایش و ادبیات نمایشی» فرهنگستان هنر به ریاست علی منتظری آغاز به کار کرد.

علی منتظری که عضو پیوسته فرهنگستان هنر است، ریاست جهاد دانشگاهی، ریاست مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو هیئت موسس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و همچنین عضویت در هیئت موسس خبرگزاری قرآنی (ایکنا)، سردبیری فصلنامۀ علمی پژوهشی پایش و... را در کارنامه خود دارد.

همچنین، محمود عزیزی، عضو پیوسته فرهنگستان هنر، بازیگر، نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، تلویزیون و سینما، به عنوان عضو دائمی گروه «نمایش و ادبیات نمایشی» منصوب شد.

علی نصیریان (بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر)، مجید سرسنگی (دکترای ادبیات نمایشی)، تاج‌بخش فنائیان (نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون)، بهزاد قادری (دکترای ادبیات نمایشی)، ایرج راد (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) و نادر برهانی‌مرند (نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر)، نیز به پیشنهاد علی منتظری و حکم علیرضا اسماعیلی، به مدت دو سال به عضویت گروه «نمایش و ادبیات نمایشی» فرهنگستان هنر منصوب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز