خبرگزاری کار ایران

کانادا و انگلیس‌گردی بهنام بانی

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۱۳۰

بهنام بانی از 29 سپتامبر (برابر با هفتم مهر) به انگلیس رفته است و تا 20 اکتبر (28 مهر) در کانادا به اجرای زنده می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، بهنام بانی (خواننده موسیقی پاپ)، دور جدید اجراهایش را با برگزاری تور کنسرت خارجی در انگلستان و کانادا آغاز کرد.

بهنام بانی و گروهش که هم‌اکنون در انگلستان به سر می‌برند، روز گذشته 29 سپتامبر 2018 (برابر با هفتم مهر 1397) در شهر منچستر انگلیس به اجرای زنده پرداختند. این کنسرت در سالن The Stoller  این شهر برگزار شد. کنسرت بعدی این خواننده در انگلستان، امشب 30 سپتامبر 2018 (برابر با هشتم مهر 1397) در سالن Gracepoint شهر لندن برگزار می‌شود. 
 
این خواننده سپس راهی کانادا می‌شود. اولین کنسرت بانی و گروهش در کانادا، یکشنبه 14 اکتبر 2018 (برابر با 22 مهر 1397) در سالن Massy Theatre شهر ونکوور برگزار می‌شود.
 
بانی سپس به تورنتو می‌رود و روز جمعه، 19 اکتبر 2018 (برابر با 27 مهر 1397) در George Weston Recital Hall به اجرای زنده می‌پردازد.
 
آخرین کنسرت بهنام بانی در کانادا، 20 اکتبر 2018 (برابر با 28 مهر 1397) در سالن Centre Mont-Royal شهر مونترال برگزار می‌شود. 

این کنسرت‌ها توسط شرکت تار پروداکشن برگزار می‌شود. مجید عبدی (تهیه‌کننده‌ این کنسرت‌ها)، حامد برادران (تنظیم‌کننده و مدیر هنری آثار بهنام بانی)، محمد حاتم‌پور (مدیر شرکت آوای فروهر) و ایمان ابراهیمی در این سفر بهنام بانی و ارکسترش را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز