خبرگزاری کار ایران

18 برگزیده و شایسته تقدیر در نخستین جشنواره مد و رسانه

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۵۹۹

دبیر نخستین جشنواره مد و رسانه گفت: 18 نفر از اصحاب رسانه در بخش‌های مکتوب، الکترونیک، رادیویی و تلویزیون و هنرهای رسانه‌ای حائز رتبه برگزیده و شایسته تقدیر از سوی هیات داوران جشنواره مد و رسانه شدند که اسامی آنها در مراسم پایانی اعلام و جوایز لوح و تندیس جشنواره دریافت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سیدسعید میرمحمدصادق (دبیر نخستین جشنواره مد و رسانه) با اشاره به برگزاری این جشواره گفت: 147 اثر از 43 شرکت کننده در بخش‌های مختلف جشنواره به دبیرخانه واصل شده بود که بعد از تشکیل تیم‌های داوری در بخش‌های مکتوب، الکترونیک دیداری شنیداری و هنرهای رسانه‌ای 18 نفر برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی افزود: با توجه به نو بودن موضوع در حوزه رسانه‌ای، اگرچه در دور نخست شاهد استقبال کمتری از اهالی رسانه بودیم، اما مرور آثار رسیده حکایت از روند رو به رشد بودن این حوزه دارد.

میرمحمد صادق ضمن بیان این موضوع که پرداختن به حوزه مد در رسانه‌ها جنبه تعاملی دارد و به سود هر دو سوی قضیه است تاکید کرد: پرداختن به مد ایرانی اسلامی از سوی رسانه‌ها برای جلوگیری از ورود مدهای غربی، زمینه سازی می‌کند و به رشد تولید ایرانی کمک می کند و با توجه به گردش مالی حوزه مد، رسانه نیز می تواند از منافع مالی این حوزه ها در تبلیغات و برنامه های تبلیغی بهره مند شود.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره ها علاوه بر ایجاد رقابت و انگیزه زمینه پویایی عرصه هنر و صنعت مد و لباس را در رسانه ها ایجاد کند.

بنابراین گزارش دبیر جشنواره مد و رسانه اسامی داوران نخستین جشنواره مد و رسانه را به شرح زیر اعلام کرد:

  1. سرکار خانم دکتر ویدا همراز / داور بخش رادیویی و تلویزیونی
  2. جناب آقای دکتر عبدالرضا سپنجی / داور بخش رادیویی و تلویزیونی
  3. جناب آقای حامد جوادزاده / داور بخش رادیویی و تلویزیونی
  4. جناب اقایسید مهدی جعفری / داور بخش مکتوب و الکترونیک
  5. جناب آقای سید علی کاشفی خوانساری / داور بخش مکتوبو الکترونیک
  6. جناب آقای علی آقاغفار / داور بخش مکتوبو الکترونیک

مراسم پایانی نخستین جشنواره مد و رسانه بزودی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز