خبرگزاری کار ایران

افتتاحیه فیلم ترومای سرخ برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۹۶۴

مراسم افتتاحیه فیلم ترومای سرخ به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل میهن دوست بعدازظهر چهارشنبه چهارم مهرماه در موزه سینما برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نمایش افتتاحیه فیلم ترومای سرخ که اولین اکران رسمی فیلم در گروه هنر و تجربه محسوب می‌شود با حضور جمعی از اهالی مطبوعات، سینما و ادبیات  آغاز شد.

سپس فرزانه ابراهیم زاده کارشناس تاریخ، محقق در حوزه شهری و روزنامه نگار مختصری درباره تهران، میدان فردوسی و زن سرخپوش و استفاده از این المان ها در ترومای سرخ صحبت کرد.

در ادامه اسماعیل میهن دوست از تمام عوامل و بازیگران ترومای سرخ  دعوت کرد تا به روی صحنه بیایند و درباره تجربه کاری‌شان در این اثر حرف بزنند.

در پایان، فیلم ترومای سرخ برای حضار به نمایش درآمد.

جابر قاسمعلی (فیلمنامه نویس و منتقد)، اسماعیل فلاح پور (کارگردان)، محمد ساربان (بازیگر) محمود معتقدی (شاعر)، مزگان صیادی (مستندساز)، آناهیتا اقبال نژاد، لیلا زارع (بازیگر)، یاسمن خلیلی فرد (نویسنده و منتقد)، مونا انورزاده و علی دادرس (فیلمنامه نویس)، نازنین جودت، سارا سالار، مهشاد لسانی، پریسا لاجوردی (داستان نویس)، مریم طباطبایی‌ها (مترجم)، احسان گایینی (گرافیست و بازیگر) و نزهت بادی، اردوان وزیری، وحید فرازان و آنتونیا شرکا (از اعضای انجمن منتقدان) در کنار  آتش تقی‌پور، مهوش افشارپناه، یگانه رجبی، نیکان راست قلم و سایر بازیگران و عوامل فیلم ازجمله میهمانان این مراسم بودند.

فیلم سینمایی ترومای سرخ از 4 مهر در سینماهای گروه هنر و تجربه به روی پرده رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز