خبرگزاری کار ایران

فیلمبرداری «سرکوب» آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۴۰۸

فیلمبرداری فیلم سینمایی «سرکوب» به کار گردانی رضا گوران در تهران آغاز شد.

 به گزارش ایلنا، اولین ساخته سینمایی رضا گوران در لوکیشنی در خیابان ایتالیا با بازی باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه و رؤیا افشار و به تهیه‌کنندگی حبیب اسماعیلی کلید خورد.

گوران که پیش‌تر در تئاتر کارگردانی آثاری چون «یرما»، «داستان یک پلکان»، «ابرهای پشت حنجره»، «مرداب روی بام» و «شب آوازهایش را می‌خواند» و... را برعهده داشته، حالا با نوشتن قصه‌ای زنانه به سراغ واکاوی چند نسل در یک خانواده رفته است.

سازندگان «سرکوب» در اولین روز از فیلمبرداری با دعوت از پیشکسوتان و زحمتکشان سینما از جمله غلام ژاپنی، حسن فردین، اعلا میرطالبی، مجید علیزاده، و... که بیش از 40 سال در سینما مشغول فعالیت هستند از آنها تقدیر به عمل آوردند.

این فیلم چند بازیگر دیگر نیز خواهد داشت که قرار است در فواصل کار به پروژه اضافه شوند.همچنین محمد صادق رنجکشان به عنوان سرمایه گذار در این پروژه سینمایی حضور دارد.

در خلاصه داستان فیلم «سرکوب» آمده است: یه کاری کرد وفاداری به شه عادت همه مون حالا همه مون وفاداریم اما اونی که بهش وفاداریم خیلی وقته که مرده... .

از دیگر عوامل پشت صحنه «سرکوب» می‌توان به: علی تبریزی (مدیر فیلمبرداری)، سیدمهدی موسوی (طراح صحنه)، ملودی اسماعیلی (طراح لباس)، عباس عباسی (طراح گریم)، امین میرشکاری (مدیر صدابرداری)، محمدرضا کشمیری (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، داود محمدی سیف الدین (نورپرداز)، عاطف امیری (اپراتور استدی کم)، رضا نوروزى (مدیر تولید)، فائزه گرکانی (منشی صحنه) اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز