خبرگزاری کار ایران

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به پست اینستاگرامی تتلو:

اگر لازم باشد غیابی محاکمه‌اش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۱۳۷

سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به پست اینستاگرامی امیرحسین مقصودلو (تتلو) و توهین او به امام حسین(ع) گفت: فعلا این فرد در دسترس نیست و اگر لازم باشد او را غیابی محاکمه می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای (سخنگوی قوه قضاییه) در صد و سی یکمین نشست خبری با حضور خبرنگاران  در پاسخ به سوالی در خصوص امیرحسن مقصودلو (خواننده رپ) و پرونده‌های سابق و فعلی او گفت: چیزی خاطرم نیست.

اما زمانی که اسم دیگر متهم، «تتلو» را به او یادآوری کردند با بیان اینکه گاهی وقت‌ها اسم دیگر غلبه پیدا می‌کند، گفت: طبیعی است کسانی که آن ور آب باشند یا این ور آب اگر اقدام مجرمانه‌ای انجام دهند اگر تبعه ایران باشند قابل تعقیب است بنابراین برخی مسائل عنوان مجرمانه دارد و من در برخی سایت‌ها دیده‌ام. به طور طبیعی دادستان برای این‌ها پرونده تشکیل خواهد داد، فعلا این فرد در دسترس نیست و اگر لازم باشد او را غیابی محاکمه می‌کنیم و اگر ضرورت داشته باشد باید ببینیم خودشان یا وکیلشان مراجعه می‌کنند یا نه. 

این خواننده رپ که اکنون در خارج از کشور به سر می‌برد در واکنش به فیلم آتش زدن 72 کبوتر به یاد واقعه کربلا، با انتشار پستی در اینستاگرامش به امام حسین(ع) توهین کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز