خبرگزاری کار ایران

تئاتر جدید شهاب حسینى این‌بار در مقام مجرى طرح

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۱۱

نمایش «سنگ‌ها براى آنتیگون» به کارگردانى على پازکى از ١ مهر اجرا مى‌شود که شهاب حسینی در مقام مجری طرح و مشاور آن را همراهی می‌کند.

به گزارش ایلنا، «نمایش سنگ‌ها براى آنتیگون» به کارگردانى على پازکى و تهیه‌کنندگى ناهید طیمورى و با همکارى شهاب حسینى از ١ مهر هر شب ساعت ٢١:٣٠ در پردیس تئاتر شهرزاد روى صحنه مى‌رود.

شرکت فرهنگى «نداى هفت شهاب آسمان» با مدیریت شهاب حسینى، مجرى طرح این نمایش است، وى در مقام مشاور پروژه نیز با این نمایش همکارى دارد.

شهاب حسینى پیشتر در یادداشتى عنوان کرده بود که شرکت «نداى هفت شهاب آسمان» به کشف آثار و استعدادهای جوان در حیطه‌های مختلف نمایشی مى‌پردازد.

نمایش «سنگ‌ها براى آنتیگون» اقتباسى مدرن از آنتیگون است که توسط علی پازکى و ساسان فقیه به نگارش درآمده است.

گیلدا حمیدى، میثاق زارع، محمد صدیقى مهر و سمانه اسماعیلى بازیگران این نمایش هستند.

عوامل نمایش «سنگ‌ها براى آنتیکون» عبارتند از: مجریی طرح: نداى هفت شهاب آسمان، کارگردان: علی پازکى، مشاور پروژه : شهاب حسینى، تهیه‌کننده: ناهید طیمورى، مدیر تولید: محمود اکبر شاهى، طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجى، طراح گریم: منعم کثیرلو، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز:  فاطمه عرب کرمانى، مشاور رسانه‌اى: مهسا همتى، روابط عمومى: محمدرضا ایمانیان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز