خبرگزاری کار ایران

ترابی در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

کسی نمی‌تواند معتمدی را به بهانه اجرای زنده ممنوع‌الفعالیت کند/پلی‌بک توهین به مخاطب است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۳۱۳

علی ترابی ضمن رد ممنوع‌الفعالیتی محمد معتمدی می‌گوید: مجوزی که دفتر موسیقی برای اجرا در بوستان آب و آتش صادر کرد، مجوز اجرای زنده بود و نه پلی‌بک و اساساً دفتر موسیقی اجرای پلی‌بک را جزو آثار هنری نمی‌داند.

علی ترابی (مدیرکل دفتر موسیقی) در واکنش به خبر ممنوع‌الفعالیتی محمد معتمدی (خواننده آواز اصیل ایرانی)  در گفتگو با خبرنگار  ایلنا گفت: اگر چنین اتفاقی در مورد هنرمندی رخ دهد، از سوی دفتر موسیقی اعلام می‌شود و نه از طرف پلیس محترم اماکن، زیرا آن‌ها اساسا به این مسائل ورود نمی‌کنند.

ترابی همچنین در مورد آن قسمت از صحبت‌های معتمدی که گفته بود «از همه ممنونم، حتی پلیس محترم اماکن که اخیرا بنده را ممنوع‌الکار کردند. به خاطر این که مجوز بنده (برای کنسرت خیابانی در بوستان آب و آتش) فقط برای پلی‌بک صادر شده بود ولی ما با ارکستر و نوازندگان خانم و آقا روی صحنه رفتیم» اعلام کرد: دفتر موسیقی اساسا با اجرای پلی‌بک موافق نیست و آن را جزیی از اثر هنری نمی‌داند، در نتیجه مجوزی هم برای آن صادر نمی‌کند. ما هیچ گاه اجرای کنسرت خیابانی را به صورت پلی‌بک نپذیرفته‌ایم و نمی‌پذیریم و از دید ما به معنای توهین به مخاطب است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز