خبرگزاری کار ایران

معرفی برگزیدگان اکادمی سینما سینما/تقدیر از رگ خواب و بدون تاریخ بدون امضا+عکس

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۷۲۷

اولین دوره جوایز آکادمی سینما سینما شب گذشته (یکشنبه 18 شهریور) برگزار و برگزیدگان بخش‌های مختلف آن معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بخش فیلم کوتاه تندیس مهرگیاه بهترین فیلم کوتاه سینمای ایران در سال ۹۶ به بهمن و بهرام ارگ برای فیلم کوتاه «حیوان» اهدا شد و در بخش فیلم مستند فیلم «در جست‌وجوی فریده» به کارگردانی کورش عطایی و آزاده موسوی به عنوان بهترین فیلم مستند تندیس مهرگیاه را دریافت کردند.

در بخش فیلم اول دیپلم افتخار بهترین فیلمساز اول به اصغر یوسفی نژاد برای فیلم «ائو خانه» تعلق گرفت و احسان بیگلری برای فیلم «بردارم خسرو» تندیس مهرگیاه  را دریافت کرد.

در بخش بهترین بازیگر زن و مرد تندیس مهرگیاه به لیلا حاتمی برای فیلم «رگ خواب» و نوید محمدزاده برای فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» رسید.

در بخش بهترین فیلمنامه، وحید جلیلوند و علی زرنگار تندیس مهرگیاه بهترین فیلمنامه را برای «بدون تاریخ بدون امضا» دریافت کرد.

در بخش بهترین کارگردان تندیس مهرگیاه بهترین کارگردانی به حمید نعمت الله برای فیلم «رگ خواب» تعلق گرفت.

 در بخش بهترین فیلم دیپلم افتخار بهترین فیلم به علی جلیلوند برای فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» و تندیس مهرگیاه بهترین فیلم سینمای ایران در سال ۹۶ به حمید نعمت الله برای فیلم «رگ خواب» اهدا شد.

در بخش اهدای تندیس موثرترین چهره سال سینمای ایران در سال ۹۶، براساس آرا ۱۷۰ نفر از اهالی رسانه، رضا عطاران به دلیل تاثیری که روی اقتصاد سینما و جلب نظر مخاطبان داشته است به عنوان چهره تاثیرگذار سینمای ایران سال ۹۶ انتخاب شد.

همچنین  در این مراسم به پاسداشت یک عمر عشق به سینما تعلق داشت و تندیس مهرگیاه این بخش به امیر نادری اختصاص یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز