خبرگزاری کار ایران

نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب بعد از ۲۸ سال در یک قاب+عکس

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۱۱۶

نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب بعد از 28 سال دوباره در یک قاب قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران به دبیری نیکی کریمی شب گذشته (جمعه 16 شهریور) در حالی برگزار شد که نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب بعد از 28 سال بازی در فیلم عروس، دوباره در یک قاب قرار گرفتند.

در این جشن با گرامیداشت یاد و خاطره عزت‌الله انتظامی، از کامبوزیا پرتویی، گوهر خیر اندیش، ابوالفضل پورعرب، مرتضی شایسته و امیر عابدی به عنوان پیشکسوت انجمن عکاسان سینمای ایران تجلیل شد.

همچنین  در بخش معرفی بهترین عکاس سال سینمای ایران، تندیس انجمن و لوح افتخار به محمد فوقانی برای مجموعه عکس‌های فیلم «سو تفاهم» اهدا شد.

در این بخش امیر حسین شجاعی برای مجموعه عکس‌های فیلم «اتاق تاریک» و سمیه جعفری برای مجموعه عکس‌های فیلم «کشتی آلان» شایسته تقدیر شناخته شدند و دیپلم افتخار به آنها اهدا شد.

حسن هندی برای مجموعه عکس‌های فیلم «پاسیو» و امید صالحی برای مجموعه عکس‌های فیلم «درساژ» نیز کاندیدای این بخش بودند. اردلان آذرمی برای مجموعه عکس‌های فیلم «امیر» نیز استعداد برتر (عکاسان خارج از صنف) چهارمین جشن معرفی شد.

حافظ احمدی (رییس انجمن عکاسان سینمای ایران) از نیکی کریمی، سروش صحت و هادی عزیزی و مدیریت سام سنتر تقدیر کرد و کارت عضویت افتخاری انجمن عکاسان سینمای ایران به نیکی کریمی اهدا شد.

نیکی کریمی و  ابوالفضل پورعرب بعد از ۲۸ سال در یک قاب+عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز