خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

اکران قطعی فیلم‌های عبدالرضا کاهانی و هومن سیدی در پاییز

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۵۵

فیلم‌های سینمایی ساخته شده توسط عبدالرضا کاهانی و هومن سیدی پاییز اکران می‌شوند.

غلامرضا فرجی (سخنگوی کارگروه اکران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به مصوبات جلسه امروز (دوشنبه 12 شهریور) این کارگروه گفت: قرارداد اکران فیلم "یک کیلو و بیست و یک گرم" به کارگردانی رحیم طوفان در گروه  سینمایی ماندانا ثبت و از روز چهارشنبه (چهاردهم شهریور) به جای فیلم  "همه چی عادیه" اکران می‌شود. همچنین  قرار داد اکران فیلم "چراغ‌های ناتمام" در گروه سینمایی باغ کتاب بعد از پایان اکران فیلم "دم سرخ‌ها" ثبت و از چهارشنبه اکران می‌شود اما اکران دو فیلم "همه چی عادیه" و "دم سرخ‌ها" در زیر گروه ادامه دارد.

وی ادامه داد: قرارداد اکران فیلم سینمایی "مغزهای کوچک زنگ زده" به کارگردانی هومن سیدی در گروه آزادی بعد از پایان اکران فیلم "پشت دیوار سکوت" و قرارداد فیلم "لازانیا" در گروه  سینمای ماندانا بعد از پایان اکران فیلم  "یک کیلو و بیست یک گرم" به کارگردانی رحیم طوفان ثبت شد.

فرجی افزود: قرارداد اکران فیلم "هشتگ" به کارگردانی  رحیم بهبودی‌فر در گروه زندگی بعد از پایان اکران فیلم "آخرین بار سحر را کی دیدی"  به کارگردانی فرزاد مؤتمن و قرارداد اکران فیلم "خانم یایا" به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در گروه ایران بعد از پایان اکران فیلم "جاده قدیم" به کارگردانی منیژه حکمت ثبت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز