خبرگزاری کار ایران

گزارش یک مهمانى در عمارت نوفل لوشاتو

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۷۸

نمایش «گزارش یک مهمانى» به نویسندگى و کارگردانی احسان حاجى‌پور در عمارت نوفل لوشاتو روى صحنه مى‌رود.

‌‎به گزارش ایلنا، نمایش «گزارش یک مهمانى» به نویسندگى و کارگردانی احسان حاجى‌پور از ١١ تا ٢٣ شهریور هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ٢١:١٥ در عمارت نوفل لوشاتو روى صحنه مى‌رود.

محسن افشانی، نازآفرین کاظمی، مرتضی خالقی، رضا مرشد، مینا دلشاد، علی میرشجاعی، هیراد محمدی، الهام جدی، مونا شناس، بهار سهراب‌بیگی، امیرحسین ابراهیمی از جمله بازیگران این نمایش هستند.

احسان حاجى‌پور در یادداشت خود این‌گونه نوشت:

«سفر چه واژه غریبی است. مسافر، ره‌توشه‌اش چیست جز دعای خیر و اشکی که آب پشت پایش می‌شود و نگاهی که خیره به راه رفته‌اش دوخته می‌ماند. لبخند جعلی بدرقه‌کنندگان به امید بازگشت مسافر و راهی که پیش روست و امیدی که هیچ‌گاه نمی‌میرد.

سفر چه واژه غریبی است. آن زمان که مسافر برای آخرین بار برمی‌گردد، نگاهت می‌کند، لبخند می‌زند، چشمی می‌رداند، وارسی‌ات می‌کند، برمی‌گردد و... می‌رود.

می‌رود، اینجاست که تازه سفر آغاز می‌شود نه برای مسافر که برای مشایع. برای آنکه می‌ماند بی‌هیچ توقع و چشم‌داشتی از ره‌توشه این سفر بی‌بازگشت. که شاید روزی، جایی، روزگاری پر شود جای خالی این رفتن.

که شاید بازگشت بشود جبران همه این درد بزرگ تنهایی.

اما تا آن روز- که شاید باشد و نباشد- مشایع چه دارد جز این کلام که زیر لب با خودش آرام زمزمه کند، آرام بخواند، آرام بموید و آرام بگوید:

سفرت سلامت ای بهترین»

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: محمدرضا سامیان دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز، علی میرشجاعی و کالین کهن‌فرد دستیاران کارگردان، فرشاد منظوفی‌نیا طراح صحنه، زهره کاظمی طراح لباس، بتثابه نعیمایی طراح گریم،  حسام حاجی‌پور طراح گرافیک، مهدی میرکریم پور آهنگساز، مهدی کریزانی، محمد زارع موسیقى،  رامین یزدانی مدیر صحنه، المیرا شمشیری منشى صحنه، محمد جواد مقیمی، لنا شدادزاده دستیاران صحنه، پردیس رافعی دستیار لباس، نگین مقدردوست، محسن رامه، بهرام رامه (استدیو بنفش)  ساخت تیزر و تصاویر گرافیکى، ساقی بلیغ عکاس، مریم شریعتى مدیر تبلیغات، گروه هنرى پژواک روابط عمومى و تبلیغات.

علاقه‌مندان براى خرید بلیت مى‎توانند به سایت تیوال مراجعه کرده و یا با شماره رزرو ٠٩٣٥٥٦٢٩٨٢٢ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز