خبرگزاری کار ایران

خندوانه در عید غدیر خم؛

پارتی رشیدپور کیست؟/نسبت فامیلی گلزار، رشیدپور و جوان

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۹۷۷

همزمان با عید سعید غدیر خم، شب گذشته برنامه خندوانه تدارک ویژه‌ای دیده بود و باحضور رضا رشیدپور و امید حاجیلی روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته پنجشنبه 9 شهریور  همزمان با عید سعید غدیر خم رضا رشیدپور، مجری و امید حاجیلی، خواننده میهمان برنامه خندوانه بودند.

رشیدپور در ابتدا این برنامه با بیان اینکه از صبح امروز گوش سمت چپش با مشکل جدی مواجه شده است؛ درباره ساخت حالا خورشید این‌طور توضیح داد: دو سال و نیم است که از ساخت این برنامه می‌گذرد. در ابتدا همه از سختی این برنامه به من می‌گفتند و حالا تقریبا ۵۰۰ قسمت از آن گذشته است.

وی با بیان اینکه به برنامه‌های صبحگاهی علاقه‌مند است، افزود: در همه‌جای دنیا برنامه‌های صبح، مولف و جذاب هستند و می‌توانند تاثیرات مفیدی را ایجاد کنند. ما نیز در این برنامه از هوش مردم غافل نشدیم و می‌دانیم که در بسیاری از موارد آن‌ها از ما جلو هستند. به‌همین دلیل گروهی را مختص به تحقیق درباره مخاطبان در نظر گرفتیم و قسمت‌های مختلف برنامه را در هر هفته مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و تا متوجه نقایص خود شویم و آنها را بهبود بخشیم.

این مجری همچنین درباره زندگی شخصی خود بیان کرد: در زندگی شخصی به‌هیچ وجه آدم جنجالی نیستم. در خانه کاملا ساکت هستم و خودم را آدمی درون‌گرا معرفی می‌کنم ولی در استودیو برنامه مسائلی پیش می‌آید که ماهیت آن بوده و طبیعی است.

وی افزود: در تمام طول زندگی خود از مدرسه تا به‌حال پرسشگر بودم. البته معتقدم که مصاحبه شونده هم باید اعتماد و حس محترم بودن را از سوی من کسب کند و به‌همین دلیل تلاش کردم همیشه به میهمان خود احترام بگذارم و تابه‌حال هیچ کسی از استودیو ما با ناراحتی بیرون نرفته است.

در بخش دیگری از این  برنامه رشیدپور درباره پیگیری مشکل صیادان که از سوی جناب خان به برنامه حالا خورشید محول شده بود؛ توضیح داد: درباره این مشکل ما با مدیر شیلات و ناخدا غریبی صحبت کردیم. اینطور گفته شد که هیچ کشتی چینی با پرچم چین در آب‌های ما قرار ندارد و ایرانی‌ها با کشتی‌های چینی و پرچم ایران، ماهی صید می‌کنند و به کشور خودمان می‌دهند.

وی افزود: اما باتوجه به شکل مدرن صید این کشتی‌ها، مشکل ناخدا آسیب به زیست بوم‌های کف دریاست. چراکه این کشتی‌ها در هر بار صید خود می‌توانند هرچه در آب وجود دارد را به‌اندازه یک ساختمان بیرون بکشند. البته ازینجا به بعد به‌نوعی ما وظیفه خود را انجام دادیم ولی تابه‌حال درباره این مسئله پاسخ قانع کننده‌ای داده نشده است.

همچنین در این برنامه جوان به نسبت فامیلی خود با رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار اشاره کرد و رشیدپور دراین‌باره گفت: من و شما که فامیل هستیم و اگر من حلقه وسط باشم،از طرف پدری بین شما ومحمدرضا گلزار نیز نسبت فامیلی وجود دارد.

در ادامه این برنامه رشیدپور از جوان پرسید: تا کی برنامه خندوانه را می‌سازد و جوان پاسخ داد که تا دو فصل دیگر آن را مطمئن هستم ولی درباره ادامه بعد از فصل هفت آن فکر نکرده‌ام. خندوانه به‌شدت زمان بر و سخت بوده و گاهی من را از زندگی‌ام شخصی‌ام دور می‌کند.

همچنین در بخش دیگری ازین برنامه جوان به نحوه بیان صریح انتقاد‌های رشیدپور در برنامه‌اش اشاره کرد و گفت که عده‌ای می‌گویند پشت رشیدپور به کجا گرم است که می‌تواند چنین صحبت‌هایی را بیان کند و رشیدپور این‌طور پاسخ داد: پشتم گرم است و یک پارتی بزرگ دارم که مردم هستند. هیچ‌کس نمی‌تواند قدرت مردم را نادیده بگیرد و من به همکاران دیگر برنامه ساز هم پیشنهاد می‌کنم که ازین پارتی استفاده کنند. سیاسیون باید بپذیرند که مردم حق دارند، سوال‌های خود را بپرسند و وقتی پرسش‌های مردم بیان شود مسئله‌ای پیش نخواهد آمد.

رشیدپور در پایان درباره درخواست جوان مبنی بر انجام کاری که یک نفر تا چند نفر را خوش‌حال کند، گفت: بچه‌های کار را خیلی دوست دارم و از مردم می‌خواهم که اگر بنا به بی‌اعتمادی از آنها چیزی نمی‌خرند؛ لااقل با آنها بد رفتاری نکنند. باتوجه به اینکه نزدیک به ماه مهر و نزدیکی باز شدن مدارس هستیم، حاضرم با ۱۰ نفر از این بچه‌ها به فروشگاهی بروم و یک روز با آنها باشم و هرچه خواستند را باهم بخریم.

گفتنی است؛ در ابتدا و انتهای این برنامه امید حاجیلی قطعاتی را اجرا کرد که با استقبال خوبی از سوی حاضرین در استودیو خندوانه همراه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز