خبرگزاری کار ایران

هوشنگ کامکار: از نیاوردن عنوانِ آقا پیش از نامِ شجریان عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۰۸۶

هوشنگ کامکار بابت نیاوردن عنوان آقا پیش از نام شجریان در یک نشست خبری، در متنی کوتاه عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته (دوشنبه پنجم شهریور) هوشنگ کامکار، شهرام ناظری و محمدحسین توتون‌چیان در نشستی خبری درباره کنسرت خیریه‌ای که سال گذشته (29 آبان 96) در تالار وزارت کشور به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه برگزار شده بود، توضیحاتی ارائه دادند. 

در این میان، هوشنگ کامکار درباره یکی از جملاتی که در آن نشست بیان کرده بود، توضیحاتی به سایت موسیقی ما ارائه داده است. سرپرست گروه کامکارها در این متن کوتاه نوشته است:

«در جلسه‌ دیروز که در مورد کنسرت خیریه‌ گروه موسیقی کامکارها با همراهی شهرام ناظری برگزار شد، چند خبرنگار سوالات متعددی درباره‌ کنسرت‌های خیابانی که هیچ ارتباطی با موضوع جلسه نداشت، پرسیدند. علی‌رغم آنکه تمایلی به صحبت دراین‌باره نداشتم، بنا به اصرار دوستان اهل رسانه، ناگزیر دیدگاه خویش را اعلام کردم. متأسفانه از آنجا که این جلسه به صورت حضوری بود و به قاعده‌ هدف برگزاری نشست، تأملی در این باب نداشتم، کلمه‌ آقا را پیش از نام شجریان نیاوردم که از این بابت عذرخواهی می‌کنم؛ اگرچه بقیه‌ مطالب مورد تأیید بنده است.»

هوشنگ کامکار در نشست مذکور در مورد برگزاری کنسرت خیابانی گفته بود: وقتی پسر شجریان اعلام کرد که می‌خواهد در خیابان کنسرت بدهد اگرچه همه خوشحال شدند و گفتند اتفاق خوبی است اما من معتقد بودم کنسرت دردهای مردم را خاموش نمی‌کند، وقتی کسی شکمش خالی است و توان پرداخت اجاره‌ خانه را ندارد، کنسرت دادن برایش، فقط شوآف است. من به طور کلی مخالف شوآف و کارهای تبلیغاتی هستم. می‌توان به جای سی شب کنسرت گران‌قیمت، کنسرتی ارزان‌تر برای همه مردم برگزار کرد. کنترل کنسرت در خیابان سخت است و مشکلاتی دارد که ابتدا و انتهایش معلوم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز