خبرگزاری کار ایران

فروش بیش از ۱۰۰ هزار نسخه کتاب در تابستانه کتاب۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۶۶۹

با گذشت ۴روز از اجرای طرح تابستانه کتاب۹۷، ۱۰۶هزار و ۶۷۸ نسخه کتاب به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

به گزارش ایلنا، طرح تابستانه کتاب ۹۷ با شعار«دانش گستری با حمایت از تالیف ایرانی» با مشارکت ۷۱۶ کتابفروشی از سراسر کشور از ۳۰ مرداد ماه در تهران و سایر شهرها آغاز شده و تا ۵شهریور در تهران و ۸ شهریور در سایر شهرها  ادامه پیدا  خواهد کرد.

در این طرح تاکنون کتابفروشی‌های «پردیس کتاب مشهد»، « شهرکتاب مرکزی تهران»، « کتاب فرازمند رشت»، « کتاب آبان مشهد»، « شهر کتاب ساری»، « شهر کتاب  هفت حوض تهران»، « کتاب محام اهواز»، «ماهان کتاب کرمان»، « دنیای کتاب قم»، و « شهرکتاب رشت» جزو پرفروش ترین کتابفروشی ها بر اساس تعداد کتاب در طرح تابستانه کتاب ۹۷ شناخته شدند.

همچنین، از جمله پرفروش ترین استان‌ها بر اساس مبلغ فروش در این طرح استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، گیلان، خوزستان، قم، مازندران، آذربایجان شرقی و کرمانشاه هستند.

براساس آمار، تاکنون استان‌های تهران با ۱۰۶کتابفروشی، اصفهان با ۸۸ کتابفروشی، خراسان رضوی با ۸۵ کتابفروشی و قم با ۷۴ کتابفروشی تاکنون بیشترین مشارکت را در طرح تابستانه کتاب ۹۷ داشته اند.

لازم به ذکر است، در طرح تابستانه کتاب ۹۷، کتاب‌های تالیفی با یارانه  ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه با یارانه ۱۵ درصد عرضه می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز