خبرگزاری کار ایران

محجوب:

شهرداری تهران وجهه فرهنگی محوطه تئاترشهر را نابود کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۴۱۷

نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است: شهرداری با برپا کردن چادرهای مختلف و عدم مدیریت دست‌فروشان، وجهه فرهنگی محوطه تئاتر شهر را نابود کرده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب (دبیر کل خانه کارگر و نماینده مردم تهران در مجلس) با اشاره به هرج و مرج غیرفرهنگی اطراف تئاتر شهر  به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بناهای فرهنگی و هنری شهر تهران، گفت: زمانی که مسئولان از چنین محیطی برای خروجی مترو و زیرگذار چهار راه ولیعصر استفاده می‌کنند نباید انتظار بهتری از شرایط این محیط داشت؛ اکنون نیز بعید است بتوان راه فرار برای اصلاح شرایط نابسامان موجود پیدا کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به خانه ملت گفت: چند خروجی مترو به سمت پارک و تئاتر شهر منتهی می‌شوند و علاوه بر آن محیط رها شده پارک نیز بر بسط شرایط غیرفرهنگی، افزایش آفت‌ها و آسیب‌های اجتماعی این مکان تأثیر مستقیم دارد؛ حال بماند که شهرداری خود با برپا کردن چادرهای مختلف و عدم مدیریت دستفروشان وجهه فرهنگی این مکان را نابود کرده است.  

وی با بیان اینکه "باید این مکان را یکی از کانون‌های آفت‌های اجتماعی در تهران نامید لذا بهتر است در صورت عدم توانایی مدیریت آن توسط شهرداری، این کار را به دستگاه‌های دیگری بسپارد"، به خانه ملت گفت: عدم توجه به محیط اطراف تئاتر شهر سبب شده این مکان همیشه کانون تجمعات خیر و شر باشد؛ در تجمعات اخیر نیز اینگونه بود البته رسیدگی به معنای سلب آسایش مردم نیست بلکه باید به مرور این مکان را از هر نوع آسیب اجتماعی و امنیتی پاک کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کمیسیون اجتماعی و فرهنگی و مجمع نمایندگان استان تهران مجلس هنوز به این مهم ورود نکرده‌اند اما باید در اولین فرصت با شهرداری و شورای شهر دراین خصوص جلسه برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز