خبرگزاری کار ایران

کتاب تام هنکس در کمتر از 3 ماه به چاپ دوم رسید

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۵۷۴

جوادی از تجدید چاپ داستان‌های ماشین تحریر در نشر افق خبر داد.

محمد جوادی (مترجم مجموعه‌ داستان‌های ماشین تحریر تام هنکس) در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: داستان‌های ماشین تحریر اثر تام هنکس هنرپیشه مطرح آمریکایی است که نشر افق در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه کرد و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. این کتاب شامل هفده داستان می‌شود که کم‌و‌بیش با هم مرتبط هستند.

جوادی در ادامه گفت: نشر افق تنها ناشر رسمی داستان‌های ماشین تحریر در ایران است و کتاب را با کپی‌رایت و اجازه رسمی از نویسنده در ایران منتشر کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت مردم از خرید آثار دارای کپی‌رایت این فرهنگ جا بیفتد و ناشران بیشتری در این مسیر گام بردارند.

مترجم آثار بویدن در ایران درباره کارهای در دست ترجمه‌ش گفت: مجوز رمان زنِ پشت پنجره اثر اِی. جِی. فین نویسنده آمریکایی آمده و به زودی وارد بازار کتاب می‌شود. زنِ پشت پنجره اولین رمان این نویسنده است که در ژانویه‌ی 2018 منتشر و کمی پس از آن پرفروش‌ترین رمان نیویورک تایمز شد. بسیاری از منتقدان از این رمان به عنوان بهترین داستان دلهره‌آور سال 2018 یاد می‌کنند. ترجمه دیگری که مجوز آن صادر شده از وی. ای. شواب نویسنده سه‌گانه سایه‌های جادو است. این رمان، شرور نام دارد که اولین بخش از مجموعه‌ی تبهکاران مطرح‌ترین کار این نویسنده در چند سال اخیر بوده است. هر دوی این کتاب‌ها را نشر کتاب‌سرای تندیس منتشر خواهد کرد.

شرکت‌های مطرح فیلم‌سازی امتیاز ساخت فیلم هر دو کتاب را خریداری کرده‌اند و به زودی ساخت آنها آغاز خواهد شد.

محمد جوادی مترجم رمان‌هایی همچون اتاق اثر اِما داناهیو، 2666 اثر روبرتو بولانیو، سه‌گانه گذرگاه اثر جاستین کرونین است و تاکنون بیست‌و‌نُه ترجمه از وی منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز