خبرگزاری کار ایران

بدل شخصیت‌های معروف در تلویزیون/«ایرانیوم» میزبان محمدرضا گلزار، مسی و کیروش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۰۷

برنامه «ایرانیوم» امروز ۲۷ تیرماه میزبان بدل شخصیت‌هایی همچون لیونل مسی، کارلوس کیروش و محمدرضا گلزار خواهد بود.

به گزارش ایلنا، امروز «ایرانیوم» میزبان بدل‌های شخصیت‌های معروف خواهد بود. رضا پرستش بدل لیونل مسی بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسلونا، هادی خالقی بدل کارلوس‌کیروش سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان و محمدرضا‌امامی بدل محمدرضا گلزار بازیگر سینما و مجری مسابقه تلویزیونی «برنده باش» مهمان امروز ۲۷ مردادماه این برنامه هستند.

مجید افشاری در نخستین برنامه این هفته با این سه بدل، درباره چگونگی فعالیت‌ آنها گپ‌ و گفت خواهد داشت. همچنین در این برنامه درباره مشکلاتی که بدل‌ها با آن مواجه هستند و برعکس یعنی مشکلاتی که آنها به وجود می‌آورند صحبت می‌شود.

مجموعه برنامه «ایرانیوم» اختصاص به نسل جوان در رده سنی ۱۶ تا ۲۴ سال با علایق و سلیقه‌های گوناگون دارد و هدف این برنامه بر پایه سه رکن اصلی «ایران دوستی»، «مسئولیت‌ها و تهییج اجتماعی» و «امیدبخشی و امید به آینده» است.

مجید افشاری اجرای «ایرانیوم» را بر عهده دارد و محمدرضا رضائیان تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه است.

«ایرانیوم» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز