خبرگزاری کار ایران

حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از جشنواره مرصاد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۲۷

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، محسن سلیمانی فارسانی (سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس) گفت: قصد داریم تا با هدف حمایت هدفمند از جریان تئاتر مقاومت در استان‌های کشور، در برگزاری جشنواره تئاتر مرصاد کرمانشاه مشارکت کنیم.

وی افزود: به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حمایت از آثار نمایشی دفاع مقدس در سراسر کشور و مشارکت در برگزاری جشنواره‌های موضوعی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا با این کار ضمن قدردانی از زحمات فعالان تئاتر دفاع مقدس در سراسر ایران، به‌عنوان یکی از متولیان این جریان، چراغ تئاتر مقاومت را همیشه روشن نگه داریم.

سلیمانی فارسانی خاطرنشان کرد: همه تئاتر کشور در تهران خلاصه نمی‌شود و ما ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بسیار خوب و با استعدادی در استان‌های کشور داریم که می‌بایست با حمایت از آنان به رشد و شکوفایی آنان کمک کنیم.

سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اضافه کرد: با این هدف‌گذاری در جشنواره تئاتر مرصاد که جزو جشنواره‌های خوب تئاتر کشور است نیز قصد داریم مشارکت کنیم و ان‌شاالله این روند کمک و حمایت را درجشنواره‌های دیگر ادامه خواهیم داد.

جشنواره تئاتر مرصاد توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مدت پنج روز از ۲۲ تا ۲۶ مرداد در دو تالار شهرداری و غدیر اسلام‌آباد غرب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز