خبرگزاری کار ایران

«نوبت عاشقی» در اراک

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۳۸۲

گروه وصل یار، پس از اجرای کنسرت «نوبت عاشقی» در قونیه و تهران، این بار به اراک می‌رود.

به گزارش ایلنا، گروه وصل یار پس از اجرای کنسرت «نوبت عاشقی» در قونیه و تهران، اراک را برای ادامه تور خود انتخاب کرده است. این گروه به سرپرستی و آهنگسازی ابراهیم اثباتی در تاریخ ١ و ٢ شهریور در شهر اراک کنسرت «نوبت عاشقی» را اجرا خواهد کرد. این کنسرت ساعت ٢١ تاریخ‌های یادشده، در تالار آینه واقع در خیابان هپکو اجرا می‌شود.

کنسرت «نوبت عاشقی»، اجرایی تلفیقی (فیوژن) از گروه وصل یار به سرپرستی و آهنگسازی ابراهیم اثباتی است که با صدای مصطفی محمودی اجرا خواهد شد.

از هنرمندان این کنسرت می‌توان به امجد ابراهیمی (نوازنده دف، بندیر و تاس)، حامد ابراهیمی (نوازنده ویلن و کمانچه)، حسین قاسم‌زاده (نوازنده نی، سنتور و دودوک)، ابراهیم یساول‌زاده (نوازنده قانون)، سعید بهرامی (نوازنده عود)، رزماری عیسی‌پور (خواننده)، ریچارد عیسی‌پور (خواننده)، میثم امینی (نوازنده ادو، کاخن و پرکاشن)، ساتگین نمازی (نوازنده پیانو)، شادرخ گلچین‌معانی (نوازنده دیجیریدو)،علیرضا مهدی‌زاده (نوازنده ساکسیفون)، عباس حیدری (نوازنده ترمپت)، سامان بهشتی (نوازنده درامز)، آیدا روزبهانه (خواننده)، مدیسا کنی (نوازنده ویلنسل) و مهسا مظفری (نوازنده گیتار) اشاره کرد.

وصل یار در سال ۱۳۸۰ به سرپرستی ابراهیم اثباتی و با همکاری نوازندگان کشورمان شکل گرفت و پیش از آن وصل صوفیان نام داشت. گروه موسیقی وصل یار با استفاده از سازهای سنتی ایرانی، کوبه‌ای، قبیله‌ای و کلاسیک و ترکیبی از خوانندگان، گروه کر، هنرهای بصری و ادبیات غنی پارسی تلاش می‌کند فضایی متفاوت در عرصه موسیقی ارائه دهد. این گروه کنسرت‌های بسیاری را در داخل و خارج از کشور اجرا کرده‌اند و از مهم‌ترین فعالیت‌هایشان اجراهای هم‌زمان با نمایش‌هایی چون «شمس پرنده» به کارگردانی پری صابری است.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند از جمعه همین هفته (بیست و ششم مرداد) به سایت ایران کنسرت یا به مراکز فروش بلیت زیر مراجعه نمایند:

1-انتهای خیابان ملک، فروشگاه سُرپا 32231310

2-خیابان عباس‌آباد، فروشگاه محصولات فرهنگی پارسیان 32218217

3-خیابان ١٢ متری ملک، آموزشگاه راز و نیاز 33800

4-خیابان ملک، فروشگاه ایرانیان 34026534

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز