خبرگزاری کار ایران

اخبار کنسرت مهران مدیری در یک اپلیکیشن

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۶۱۴

همزمان با تدارک مقدمات تازه‌ترین کنسرت مهران مدیری در برج میلاد، اپلیکیشنی به نام «آوادیو» از طریق اول مارکت راه‌اندازی شده است که اخبار این کنسرت را نیز منتشر می‌کند.

به گزارش ایلنا، مهران مدیری پس از سال‌ها، در تهران روی صحنه می‌رود و به زودی در برج میلاد تهران با مخاطبانش دیدار می‌کند. هنوز تاریخ دقیق این کنسرت اعلام نشده اما طی ماه‌‌های مرداد و شهریور خواهد بود.

 مدیری در این کنسرت یک ارکستر باتجربه همراه خود خواهد داشت. حضور مسعود همایونی، سامان احتشامی، بابک ریاحی‌پور، ساسان هاشمی و نیما حمیدی در ارکستر مهران مدیری قطعی شده است.

 مهران مدیری در سال ۱۳۷۹ آلبوم «از روی سادگی» را با موسیقی بابک بیات و فردین خلعتبری منتشر کرد و پس از آن موفق به برگزاری چند اجرای زنده هم شد. تیتراژ فیلم ‌سینمایی «هم‌نفس» و سریال‌های «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «قهوه تلخ» و «زعفرانی» از جمله فعالیت‌های مدیری طی سال‌های اخیر در عرصه خوانندگی بوده است. او یک قطعه را هم در آلبوم گروه «دارکوب» اجرا کرد که سال ۱۳۸۹ منتشر شد.

 همزمان با برگزاری این کنسرت قرار است از اپلیکیشن «آوادیو» هم توسط اول مارکت رونمایی شود که در آرشیو آن بیش از ۱۰۰ هزار موسیقی از سبک‌های مختلف وجود دارد. همچنین پخش آفلاین، پادکست، پلی لیست و ارائه متن موسیقی از دیگر امکانات «آوادیو» است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز