خبرگزاری کار ایران

بهزاد عبدی آهنگ‌ساز فیلم ضربه فنی شد/ضبط موسیقی با حضور 40 نوازنده

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۰۰۵

بهزاد عبدی موسیقی فیلم سینمای «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی را می‌سازد.

به گزارش  ایلنا، فیلم‌برداری فیلم سینمایی ضربه فنی به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تازگی در تهران به پایان رسیده وهم‌زمان با آغاز مراحل فنی، ساخت موسیقی فیلم نیز از سوی بهزاد عبدی در اوکراین آغاز شده است.

عبدی درباره دلایل پذیرش ساخت موسیقی فیلم ضربه فنی گفت: فیلم ضربه فنی به نوعی یک فیلم اکشن نوجوانانه و با محتوای انسانی است و موسیقی که ساخته می‌شود نیز باید با فضای فیلم هماهنگ باشد.

عبدی با اشاره به این‌که قبل از ساخت موسیقی، فیلم را دیده است، افزود: فیلم از ساختار خوبی برخوردار است و من نیز همه تلاشم را می‌کنم تا موسیقی مناسب و خوبی برای فیلم بسازم که به محتوای فیلم نزدیک باشد.

وی ادامه داد: غلامرضا رمضانی کارگردان خوبی است و مطمئن هستم که فیلم موفقی خواهد بود و با مخاطبان نوجوان و بزرگسال ارتباط برقرار خواهد کرد.

عبدی با تاکید براین‌که موسیقی این فیلم توسط ارکستر ملی اوکراین ضبط می‌شود گفت‌: قرار است حدود 40 نوازنده در ساخت این موسیقی ما را همراهی کنند و بیشتر از  نوازندگان، سازهای زهی  و کوبه‌ای استفاده می‌کنیم

فیلم «ضربه فنی» درباره محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگردان مدرسه به نام امیر که ورزش‌کار است، آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آنها به دنبال دارد و...

در این فیلم نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم سینمایی ضربه فنی به کارگردانی ناصر غلامرضایی و به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز