خبرگزاری کار ایران

«گالری هنر بابل»، «تابستانه» را به «صبا» می‌آورد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۸۷۲

«تابستانه» با ارائه آثاری از نام آوران و پیشکسوتان نقاشی ایران ، روزهای تابستانی پررونق را به میهمانی صبا خواهد گذراند.

به گزارش ایلنا، «گالری هنر بابل» با «تابستانه»، پنجمین نمایشگاه گروهی خود را در چندین شاخه از هنرهای تجسمی به صبا می‌آورد.

این نمایشگاه که ساعت17 روز دوشنبه 22 مرداد در گالری « استادفرشچیان» با حضور عموم علاقمندان گشایش می‌یابد، شامل 42 اثر منتخب از 32 هنرمند بوده و در رشته‌های نقاشی، طراحی، عکاسی، نقاشیخط در تنوعی از تکنیک‌ها و موضوع ها برگزار می‌شود.

در «تابستانه» چهره‌های نام آور و پیشکسوت هنری ایران در کنار هنرمندان جوانتر از سراسر کشورمان ازجمله: تهران، اصفهان، شیراز، رشت، و... حضور دارند.

استاد حسین محجوبی، گیزلا وارگا سینایی، احمد نصراللهی، بهرام دبیری، فرشاد فداییان، کوروش ادیم، بهزاد فیروزی، محمدسعید نقاشیان، رضا یحیایی و... ازجمله این هنرمندان صاحب نام هستند که با آثار خود به «تابستانه» آمده‌اند.

«نازنین موسوی» کیوریتور این نمایشگاه با سابقه حدود یک دهه فعالیت هنری، تاکنون نمایشگاه گردانی و مدیریت اجرایی نزدیک به یکصد نمایشگاه را در سراسر نقاط ایران، در کارنامه حرفه‌ای خود به ثبت رسانده است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 29 مردادماه همه روزه از ساعت 10 تا 18 به خیابان ولیعصر(عج) خیابان طالقانی خیابان برادران مظفر پلاک 125 گالری استاد فرشچیان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز