خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

علیرضا سجادپور دو سال است که از بیماری سرطان رنج می‌برد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۵۴

علیرضا سجادپور حدود دو سال است که به بیماری سرطان روده و ریه مبتلا شده و مراحل درمان بیماری وی هنوز ادامه دارد.

علیرضا سجادپور (کارگردان سینما و معاون جواد شمقدری در دوره ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد) در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: حدود دو سال است که دچار بیماری سرطان شده‌ام و عوارض این بیماری ورده و ریه‌ام را درگیر کرده است.

وی ادامه داد: حدود یک سال دچار سرطان روده بودم و بعد از اینکه پزشکان مشکل روده را رفع کردند متاسفانه عوارض آن بیماری از راه خون به ریه‌ام سرایت کرده است.

سجادپور افزود: مدتی در بیمارستان برای مشکل ریه بستری بودم و بخش‌هایی از ریه‌ها برداشته شد و هم اکنون در حال انجام شیمی درمانی هستم.

وی ادامه داد: برای انجام شیمی درمانی حدود 14 روز باید بستری شوم و بعد از انجام دوره دو هفته‌ای از بیمارستان مرخص می‌شوم تا نوبت بعدی شیمی درمانی فرا برسد.

سجادپور افزود: در طی این دو سال بیماری سرطان از مقدماتی به سمت پیشرفته رسیده است و علارغم درمان‌ها بازهم عوارض  آن بازمی‌گردد و پزشکان تلاش دارند تا بیماری بیش از این پیشرفت نکند.

علیرضا سجادپور، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما است که در دوره دولت دهم در زمان محمود احمدی‌نژاد، معاون  نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز