خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری استان تهران:

مراکز اقامتی اتباع خارجی محله دولت‌آباد ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۷۰۳

نشست ساماندهی مراکز اقامتی اتباع خارجی محله دولت‌آباد با حضور معاون گردشگری استان تهران، معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان ری و اهالی محله دولت‌آباد عصر روز شنبه ۱۳ مرداد ماه در حسیه کاظمی‌ها برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست ساماندهی مراکز اقامتی اتباع خارجی محله دولت‌آباد با حضور معاون گردشگری استان تهران، معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان ری و اهالی محله دولت‌آباد عصر روز شنبه ۱۳ مرداد ماه در حسیه کاظمی‌ها برگزار شد.

شهرام علی‌محمدی معاون گردشگری استان تهران در این نشست گفت: اجرای طرح ساماندهی خانه‌های اقامتی هیچ‌گونه محدودیت و منعی برای  فعالیت ساکنین منطقه که می‌خواهند براساس قانون در حوزه گردشگری درآمد داشته باشند دربرندارد بلکه هدف ما کمک و مساعدت به بخش خصوص برای ایجاد یک ساختار پایدار و  قانونمند است.

علی‌محمدی با اظهار اینکه پاسخ به تمامی درخواست‌ها برای صدور پروانه فعالیت مراکز اقامتی در محدوده دولت آباد در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد، گفت: حضور افراد غیرحرفه‌ای در ورود گردشگران مذهبی و درمانی از کشور عراق به منطقه دولت‌آباد موجب بی‌اعتمادی گردشگران خواهد شد که در نهایت تمامی اهالی منطقه که در حوزه اقامت فعالیت می‌کنند از حضور غیرحرفه‌ای‌ها متضرر خواهند شد.

معاون گردشگری استان در ادامه افزود: پس از پایان مدت اعلام شده برای ثبت درخواست مجوز مراکز اقامتی به ساکنین منطقه دولت‌آباد که در حوزه اقامت اتباع خارجی فعالت می‌کنند، تمامی مراکز غیرمجاز جهت برخورد قانونی به پلیس اماکن عمومی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز