خبرگزاری کار ایران

ترس و لرز در مولوی

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۳۴۵

«ترس و لرز» نمایشی به نویسندگی و کارگردانی مریم زرینی و بازی زینب گرمارودی مونولوگی از زبان زنی به نام آشفته است که این رروزها در سالن کوچک تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، «ترس و لرز» به نویسندگی و کارگردانی مریم زرینی داستان زندگی زنی به نام آشفته است که در جریان ضبط کردن فیلم تبریک سال نو برای برادرش که در خارج از کشور زندگی می‌کند فاجعه‌ای که اخیراً برایش رخ داده را بازگو می‌کند.

مریم زرینی این متن را در سال ۱۳۹۵ نوشت و از همان موقع تمرین‌هایش را آغاز کرد. او در این متن از مواجهه انسان با موقعیت‌های گریزناپذیر زندگیش سخن می‌گوید، درباره آنچه در پسِ مواجهه او با اتفاقات عادی و معمول زندگی بر سر روانش می‌آید؛ اینکه گاهی آنچه طبیعت به شکل معمول بر آدمی مقدر کرده تبدیل به فاجعه‌ای عظیم می‌شود.

این نمایش تا ۲۴ مرداد ماه هر روز جز شنبه‌ها، ساعت ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه روی صحنه است و فروش اینترنتی آن را سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com عهده‌دار است.

دیگر عوامل نمایش «ترس و لرز» با بازی زینب گرمارودی عبارتند از: مشاور کارگردان و مدیر روابط عمومی: زهرا سلیمیان، دستیار کارگردان: مونا غیاثی، مجری طرح: نازنین بابایی، طراح لوگو، پوستر و بروشور: کمال کچوئیان و عکاس: حسام خوانساری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز