خبرگزاری کار ایران

پیچیدن صدای پری زنگنه در فرهنگسرای نیاوران

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۴۷۴

پری زنگنه پس از دو سال دوری از صحنه، در نیاوران به اجرای کنسرت می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، پس از دو سال سکوت، کنسرت پری زنگنه در روزهای 18 و 19 مرداد در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.  

بخشی از این کنسرت به بازسازی خاطرات آهنگین اختصاص یافته است. همچنین در بخش دیگر کنسرت آثار کلاسیکی اجرا خواهد شد که آهنگسازان مطرح با توجه به جنس صدای پری زنگنه برای این خواننده ساخته‎اند. پری زنگنه از جمله خوانندگانی است که آهنگسازانی چون؛ بابک بیات، فریدون شهبازیان، مجید انتظامی، تورج شعبانخانی و علیرضا افکاری با توجه به ویژگی‎های منحصر به فرد صدایش قطعاتی را خاص او ساخته‎اند. در این کنسرت نازلی بخشایش، به عنوان نوازنده پیانو، پری زنگنه را همراهی می‎کند. 

پری زنگنه فارغ‌التحصیل شاخه اپرا از هنرستان عالی موسیقی (کنسرواتوار عالی موسیقی تهران) است. از جمله فعالیت‎های او می‌توان به کار بر روی موسیقی محلی و فولکلوریک ایران اشاره کرد. بازسازی علمی ترانه‌های بومی و محلی ایران و اجرای آن‌ها به سبک کلاسیک از کارهای شاخص او به شمار می‌رود.

همچنین پری زنگنه در نظر دارد به زودی مستر کلاسی ویژه بانوان در فرهنگسرای نیاوران برگزار کند. 

کنسرت پری زنگنه ویژه بانوان، 18 و 19 مرداد ساعت 15 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز