خبرگزاری کار ایران

۱۸۲ هنرمند در صد اثر صد هنرمند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۲۸

قدیمی‌‌ترین رویداد تجسمی ایران در گالری گلستان بیست و شش ساله می‌شود.

به گزارش ایلنا، عصر جمعه ١٢ مرداد بیست و ششمین صد اثر صد هنرمند گالری گلستان آغاز به کار می‌کند که با ارائه آثاری زیبا از ١٨٢هنرمند از چهار نسل معاصر هنر ایران همراه است.

لیلی گلستان، طراح و برگزار کننده نمایشگاه صد اثر صد هنرمند که از سال ۱۳۷۱ به طور مستمر تدارک برگزاری نمایشگاه را در گالری گلستان دیده است در سخنان کوتاهی درباره ١٠٠ اثر ١٠٠ هنرمند گفت: انند چند سال اخیر در کنار نام‌های پرطرفدار بازار هنر، هنرمندان شهرستانی حضور بسیار پررنگی دارند و در این میان اصفهانی‌ها گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند.

گلستان افزود: با وسواس همیشگی از میان انبوه CDهای رسیده آثار ۱۸۲ هنرمند را برای حضور در این دوره منتخب کرده‌ام که با توجه به قیمت‌های  مناسب و کیفیت قابل ملاحظه یقین دارم مورد توجه دیدار کنندگان قرار خواهد گرفت. در عین حال ارائه حدود سی مجسمه از ویژگی‌های این دوره است که برای خریداران این گونه آثار هنری حتما جالب توجه خواهد بود.

بنا به گفته مدیر گالری گلستان از اساتید به نام هنر ایران در کنار نام‌های جوان آثار چشمگیری در این نمایشگاه به تماشا و فروش در می‌آید؛ از جمله آثاری که به نمایش گذاشته خواهد شدت می‌توان به آثاری از بهمن محصصٰ فریده لاشایی، رضا مافی، محمد علی ترقی جاه، سیراک ملکونیان، هوشنگ پزشک نیا، محمد احصایی، ایرج زند، ابراهیم حقیقی، میشا شهبازیان،صادق تبریزی، بهمن نیکو، علی گلستانه، شهریار احمدی...  اشاره داشت.

بیست و ششمین صد اثر صد هنرمند، دوازدهم مرداد افتتاح و تا سی‌ام مرداد ماه در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴  دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز