خبرگزاری کار ایران

گذر موسیقی ارکسترال از فیلتر موسیقی ایرانی و نشانی از غلبه خوانندگان زن بر مشکلات/«رفته ز دل» به بازار می‌آید

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۶۴۲

آوا عباس‌زاده آلبوم «رفته ز دل» که در آن در کنار مجید حسین‌خانی، خوانده است را نشانی از غلبه خوانندگان زن بر مشکلات متعددشان می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آلبوم «رفته ز دل» به خوانندگی آوا عباس‌زاده و مجید حسین‌خانی به آهنگسازی پیمان خازنی به زودی از طرف موسسه‌ نوخسروانی باربد منتشر می‌شود.

آوا عباس‌زاده در مورد آلبوم «رفته ز دل» گفت: این آلبوم آیینه‌ تلاش چندین ساله‌ من است. بانوان خواننده در ایران با مشکلاتی روبه‌رو هستند و این اثر نشانه‌ای از فائق آمدن بر آن مشکلات است. تمام تلاشم را کرده‌ام که اثری با استاندارهای موسیقی در ایران تولید کنم و امیدوارم بتوانم رضایت مخاطبان را به دست آورم.

این خواننده خاطرنشان کرد: همکاری آهنگساز، شاعر و خواننده در مرحله‌ نخست خلق اثر هنری قرار دارد و در مرحله بعدی عوامل دیگری چون نوازندگان و صدابرداران و استودیو است که در این اثر به بهترین شکل میسر شد. پیکره‌ آلبوم «رفته ز دل» براساس الگوی موسیقی ارکسترال شکل گرفته و دلیل انتخاب این گونه موسیقی به خاطر حجم صداهایی است که در دل خود دارد و این امکان را به خواننده می‌دهد که حق مطلب را در خصوص موسیقی ایرانی و ادبیات فارسی ادا کند. پیمان خازنی در این همکاری تاثیرگذار بودند و بسیار تلاش کردند که موسیقی ارکسترال در این کار از فیلتر تفکر موسیقی ایرانی عبور کند.

آلبوم «رفته ز دل» براساس اشعاری از عراقی، شهریار، سیمین بهبهانی و سمیه آزاد‌دل ساخته شده است که نوازندگانی چون زنده‌یاد علیرضا خورشیدفر، آتنا اشتیاقی، پیام سوری، میرامیر میری، حمید یوسفی، آستیاژ ضیایی، مرتضی صنایعی، شایان یزدی‌زاده و محمدعلی کشانی در آن حضور دارند و در استودیو هنر ضبط شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز