خبرگزاری کار ایران

حسین انتظامی:

بین فعالیت‌های فرهنگی استان‌ها تفرق و گسستگی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۷۰

قائم مقام وزیر ارشاد گفت: گسستگی و تفرق بین فعالیت‌های فرهنگی از مهمترین آسیب‌های دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی است.

به گزارش ایلنا، حسین انتظامی عصر امروز در مراسم پایانی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در مشهد گفت: بین فعالیت‌های فرهنگی استان‌ها تفرق و گسستگی وجود دارد و هماهنگی و انسجام بین دستگاه‌های فرهنگی وجود ندارد. فعالیت‌های فرهنگی برای اثربخش بودن باید دارای انسجام بخشی و هماهنگی باشد.

وی با بیان اینکه جشنواره رضوی بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است، گفت: این جشنواره از نظر ساختار شبکه‌ای در سراسر کشور با تنوع موضوعی و گسترده است.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مردمی بودن از مهمترین امتیازات این جشنواره است و دولت و نهادهای حکومتی فقط در زمینه ریل‌گذاری و ساماندهی آن اقداماتی انجام می دهند. در حوزه دین هر چه قدر فعالیتهای مردمی بیشتر باشد توفیق بیشتری خواهیم داشت.

وی گفت: راه نجات مردم نزدیک شدن سبک زندگی آنان با سیره ائمه‌اطهار (ع) و راه نجات مدیریت کشور نیز نزدیک شدن مسئولان با سیره ائمه(ع) و پیشه کردن صبوری، مدارا، گفت‌وگو و مداومت در مسیر الهی و مسیر حق است.

مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره امام رضا (ع) اول ذی القعده در شهر قم و مراسم پایانی آن عصر سه شنبه با حضور معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزرای پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر مسجد جامعی و دکتر جنتی، قائم مقام آستان قدس رضوی، خادمان بارگاه حضرت معصومه (س)، خادمان حضرت شاه چراغ و جمعی از علما و مدیران استانی در برج سپید مشهد برگزار شد.

در مراسم پایانی از برگزیدگان این جشنواره قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز