خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای مشورتی هنرهای نمایشی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۸۴۰

مجید گیاهچی از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی به عنوان دبیر شورای مشورتی هنرهای نمایشی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در متن حکم شهرام کرمی برای مجید گیاهچی (کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر) به عنوان «دبیر شورای مشورتی هنرهای نمایشی» آمده است:

بهره‌گیری از مشاوره هنرمندان صاحب تجربه و بهره‌مندی از  خرد جمعی در تصمیم‌سازی، برنامه‌ریزی و هدایت هر سازمان و ساختاری بی‌گمان موجب توفیق آن ساختار و ترسیم یک چشم‌انداز روشن و امیدبخش در راستای برنامه‌ها و اهداف آن خواهد بود. هنر ارزشمند تئاتر در جهت پیشبرد اهداف عالیه خود و رسیدن به  شرایط مطلوب، نیازمند استفاده از مشاوران کاردان و با تجربه‌ای است که شناخت دقیق و روشن از تمام جنبه‌ها، قابلیت‌ها، محدودیت‌ها و فرصت‌های این حوزه دارند.

برای ترسیم ساختار اجرایی و عملی تشکیل شورای مشورتی در این حکم بر نکات زیر تاکید شده:

با دعوت، حضور و همفکری گروه‌های هنری و صاحب‌نظران و هنرمندان به تناسب موضوعات مدنظر و ترسیم یک برنامه مدون و کارآمد بدون شک می‌تواند ما را برای رسیدن به اهداف بلند عرصه فرهنگ و هنر و اعتلای هنرهای نمایشی یاری رساند.

مجید گیاهچی متولد سال ۱۳۴۶ در بندرانزلی، دانشجوی دکترای هنر و نویسنده، کارگردان، مدرس و تهیه‌کننده تئاتر و تلویزیون است. او ۱۷ فعالیت هنری بین‌المللی داشته و سابقه‌ی مدیریت امور نمایش سازمان فرهنگی فرهنگی هنری شهرداری تهران را در پرونده دارد، طراح و دبیر چندین جشنواره از جمله "کودک و تئاتر" بوده و سابقه‌ی عضویت در هیئت مدیره‌ی کانون کارگردانان تئاتر ایران را دارد. از طراحان و کارگردانان نمایش‌های بزرگ شهری محسوب می‌شود و ریاست خانه‌موزه‌ی دکتر علی شریعتی، بخشی دیگر از سوابق اجرایی ایشان در کنار تولید و کارگردانی و بازی در بیش از ۵۰ نمایش و تله‌تئاتر و اثر هنری است.

در رویکرد مدیرکل هنرهای نمایشی اعضای شورای مشورتی با پیشنهاد دبیر شورا معرفی می‌شوند. این شوراء با در نظر گرفتن بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان تئاتر متناسب با موضوعات مختلف متغیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز