خبرگزاری کار ایران

«پرونده شماره ٨١» در مجموعه پدرخوانده/«دیر راهبان» تمدید و «کالاندولا» دو اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۳۵

تمدید یک هفته‌ای نمایش «دیر راهبان» به کارگردانی کیومرث مرادی، دو اجرایی شدن نمایش «کالاندولا» به کارگردانی احمد سلگی و آغاز اجرای «پرونده شماره ۸۱» به نویسندگی و کارگردانی امیرمحمد مهاجری خبرهایی از تازه‌های تئاتر است.

به گزارش ایلنا، نمایش«دیر راهبان» به کارگردانی کیومرث مرادی که از ۲۱ خرداد در تالار مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته‌است و بنا بود تا ۱۲ تیر اجرا داشته باشد، به دلیل استقبال مخاطبان به مدت یک هفته تا ۲۲ تیر تمدید شد.

«دیر راهبان» به نویسندگی فرایرا دکاسترو و بازخوانی محمد چرمشیر و فرهاد مهندس‌پور است.

«دیر راهبان» تولید تازه کمپانی امید ایران-پادمآرت است و (به ترتیب الفبا) رضا داودوندی، حمیدرضا رفاهی، هامون سیدی، سلمان صالحی، پانته‌آ قدیریان، محمد مسگری، میلاد معیری، محسن نوری و محمد ولی‌زادگان در آن بازی می‌کنند.

سیامک احصایی (طراح صحنه)، آیدین الفت (طراح و مهندس صدا)، گلناز گلشن (طراح لباس)، ماریا حاجیها (طراح گریم)، سینا افشار (طراح گرافیک)، ساینا قادری (عکاس)، مهدی شهریاری (تیزر و موشن‌گرافیک)، سینا راستگو (برنامه‌ریز)، کیهان پرچمی (دستیار کارگردان)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات، روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای) دیگر عوامل نمایش «دیر راهبان» هستند.

«کالاندولا» دو اجرایی شد

نمایش «کالاندولا» به کارگردانی احمد سلگی به دلیل استقبال مخاطبان تا پایان تیر هر روز ساعت ۱۷ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

این نمایش که از تاریخ ۲۰ خرداد در تئاتر باران به صحنه ‌می‌رود، روایتی است از ساختمان شماره ۱۲۲۱ که در آن هیچ وقت هیچ چیز از یاد هیچ کس نمی‌‎رود.

فائزه اشراقی، مهشید باقری،صبا پیریایی، آرزو جلالی، ملیکا حجیری، عباس خداقلی زاده، ، ابوالفضل سلحشور، هانیه صحرانورد، روژین صدرزاده، علی کارگری، نگین محمود زاده در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل این اجرا عبارتند از: نویسنده: بر اساس نگارش و خلق گروهی، سرپرست گروه: احمد سلگی، مجری طرح: کمپانی تئاتر باران، گروه کارگردانی: آرزو جلالی، علی کارگری، صبا پیریایی، مشاور لباس: روژین صدرزاده، طراح گرافیک: سینا سرمدی، تیزر: ابوالفضل سلحشور، روابط عمومی و تبلیغات: مریم رودبارانی.

«کالاندولا» که جدیدترین تولید کمپانی تئاتر باران است؛ پروژه پایانی کارگاه از فکر تا اجرا با احمد سلگی است که پیش از این نمایش‌های «هویت پروانه‌های مرده» و «بال پنجم» را روی صحنه برده است.

علاقمندان برای دیدن این نمایش می‌توانند تا پایان تیرماه هرروز ساعت ۱۷و۱۹ به گیشه تئاتر باران مراجعه و یا از طریق سایت تیوال بلیت‌های این نمایش را تهیه کنند.

آغاز «پرونده شماره ۸۱» در مجموعه پدرخوانده

«پرونده شماره ۸۱» به نویسندگی و کارگردانی امیرمحمد مهاجری و تهیه کنندگی امیررضا هرمزی از ١٤ تیر ساعت ۱۹ به مدت ۴۰ دقیقه در مجموعه پدرخوانده روی صحنه خواهد رفت.

فائزه احمدی، نوید باقری، سید محمدعلی جویره، بهاره سنایی‌راد، محمدحسن فرازبخت؛ امیرمحمد مهاجری و علی هادی‌پسیان در این نمایش به عنوان بازیگر نقش آفرینی می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان از سیدحسن حسینی مشاور کارگردان، امیرحسین نوری مشاور هنری، طهورا کریمی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، آرمین امیرعطایی طراح حرکت، پریا ظهیری طراح صحنه، معصومه رمضانی طراح لباس، علی محمد قره گوزلو گریمور و آهنگساز ، محمدحسن فرازبخت مدیر صحنه، حانیه پذیرفته طراح بروشور و پوستر، امیررضا هرمزی و یاسمن پولادی‌ها عکاس، گروه هنری هنرتو تبلیغات و سهیلا انصاری مشاور رسانه نام برد.

در خلاصه این نمایش که به سبک سورئال است آمده: در بار استن قتلی اتفاق می‌افتد و مریل و استیو در پی حل آن هستند.

این نمایش ١٣ تیر ماه میزبان  عکاسان و خبرنگاران آزاد و رسانه خواهد بود.

 مجموعه پدرخوانده در خیابان انقلاب، چهار راه کالج، جنب ساختمان اداری مترو، پلاک  ۸۷۶ واقع شده است و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۳۹۶۱۰۴۵۸۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز