خبرگزاری کار ایران

روی صحنه رفتن ارکستر سمفونیک تهران با یک رهبر جوان

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۸۳۷

بابک کاظمی، آهنگساز و رهبر جوان ارکستر به عنوان رهبر مهمان با ارکستر سمفونیک روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، بابک کاظمی (آهنگساز و رهبر ارکستر)، به عنوان رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران انتخاب شد تا این ارکستر را برای کنسرت  ۲۸ تیر در تالار وحدت رهبری کند.

«سمفونی شماره 3 بتهوون»، «اورتور خفاش» یوهان اشتراس و «اورتور رومئو و ژولیت» چایکوفسکی قطعاتی است که در این کنسرت به رهبری این آهنگساز جوان اجرا می‌شود.

بابک کاظمی، رهبر ارکستر، آهنگساز و پیانیست متولد تهران است. او موسیقی را با آموزش پیانو نزد اساتیدی چون تامارا دولیز و دلبر حکیم‌آوا آغاز کرد و در ادامه هارمونی، کنترپوئن و ارکستراسیون را نزد تنگیز شاولوخاشویلی فراگرفت. پس از ترک ایران، آهنگسازی را در رویال کالج موسیقی لندن نزد دکتر جو کُل و ویلیام میوال آموخت و همزمان کلاس پیانو را نیز نزد نیل ایمِل‌مان در رویال کالج موسیقی ادامه داد. سپس بورس تحصیلی کنسرواتوار بیرمنگام را در رشته رهبری و آهنگسازی به دست آورد. مادامی که در کنسرواتوار بیرمنگام درس می‌خواند کارش را به عنوان دستیار کنداکتور (رهبری ارکستر) آغاز کرد و بعدها به رهبری اصلی برخی از ارکسترهای اروپایی رسید.

کاظمی در سال ۲۰۱۴ به عنوان مدیر موسیقی و رهبر اصلی ارکستر سمفونیک لایت آو میوزیک (نور موسیقی) منصوب و همکاری‌اش تا به امروز با این ارکستر ادامه دارد. همکاری با باله سلطنتی بیرمنگام و بسیاری گروه‌ها در این شهر در مقام آهنگساز، رهبری ارکستر سمفونیک جدید اروپا، ارکستر سمفونیک رادیو سن‌پترزبورگ،  ارکستر فیلارمونیک هرمیتاژ و ارکستر فیلارمونیک روس در کارنامه کاری او دیده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز