خبرگزاری کار ایران

اکران افتتاحیه خاله قورباغه با امید به ایجاد فضای جدید در سینمای کودک

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۳۵۶

مراسم افتتاحیه اکران فیلم«خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی شب گذشته (یکشنبه ۳ تیرماه) با حضور اصحاب رسانه، عوامل فیلم، چهره‌های سینمایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، فرشته طائرپور (تهیه‌کننده فیلم سینمایی خاله قورباغه) گفت: خیلی خوشحالم که امشب این سالن پر از بچه‌هایی است که همراه والدین اهل سینمای‌شان برای دیدن فیلم آمده‌اند. این فیلم، هم فضایی پرخاطره برای بچه‌های دهه ۶۰ دارد و هم برای بچه‌های دهه ۹۰، امید به ایجاد فضای جدید در سینمای کودک خواهد داشت.

طائرپور همچنین از حضور مادرش که منبع قصه‌های دوران کودکیش و آشنایی با شخصیت خاله قورباغه بوده تشکر کرد. وی حضور احمد مسجدجامعی را هم در  این برنامه، حاکی از باور قلبی و توجه او به سینمای کودک شمرد و مغتنم دانست.

افشین هاشمی هم با اشاره به اینکه خودش بچه ندارد، عنوان کرد: من بچه ندارم، اما بچه‌ها را دوست دارم و این فیلم را به همه بچه‌ها تقدیم می‌کنم.

ترانه علیدوستی و دخترش حنا، احمد مسجدجامعی، سیدمحمود رضوی و فرزندانش، غلامرضا موسوی و نوه‌اش، غزل شاکری، شهراد بانکی، محمدحسین فرح‌بخش، روح‌الله حجازی و دخترش، محمد لقمانیان و پسرش، نازنین بیاتی، الهام پاوه نژاد و دخترش، رامین صدیقی، نادره ترکمانی، طاها افشین، مارال فرجاد، قاسم قلی پور، حسین حقیقی، نوید محمودی، غلامرضا فرجی و تعدادی از تهیه‌کنندگان عضو «اکت» و... از چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.

پخش فیلم «خاله قورباغه» برعهده حوزه هنری و زمان آن ٨٥ دقیقه است که از ۶ تیرماه با سرگروهی سینما آزادی روی پرده می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز