خبرگزاری کار ایران

انتقاد شورای شهر به فرمانداری تهران؛

اعتراض فرمانداری به موزه‌ی نقاشی ایران درودی از سوی شورای شهر تعدیل شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۹۱۷

مصوبه شورای شهر تهران با لحاظ اعتراضات فرمانداری تا حدودی تعدیل شده و پس از تصویب اعضا دوباره موضوع واگذاری زمین به ایران درودی جهت احداث موزه نقاشی به فرمانداری تهران ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در هفتادویکمین جلسه شورای شهر تهران نامه اعتراضی فرمانداری تهران در خصوص واگذاری زمین به ایران درودی برای احداث موزه نقاشی مورد بررسی قرار گرفت.

مجید فراهانی (عضو شورای شهر) در اعتراض به این اقدام فرمانداری و اعتراض آنها به احداث موزه آثار نقاشی ایراندخت درودی گفت: من نسبت به این موضوع اعتراض دارم. حدود یک هزار و ۳۰۰ ملک متعلق به شهرداری تهران در دست اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمان املاک و مستغلات هنوز در کش و قوس بازگشت این املاک بوده و کمتر از ۱۰۰ مورد آنها بازپس گرفته شده است.

فراهانی با بیان اینکه برای جلوگیری از این روند قرار شد شورای پنجم واگذاری املاک را در صحن به تصویب برساند، افزود: پس از بحث و گفت‌وگوهای فراوان در نهایت تعلق ملک به ایراندخت درودی تصویب شد با این حال فرمانداری تهران این هزار و ۳۰۰ ملک را نادیده گرفته و مصوبه شورا را که برای حفظ منفعت عمومی است، رد می‌کند و من نسبت به این نحوه برخورد فرمانداری اعتراض دارم.

حسن خلیل‌آبادی (عضو شورای شهر) نیز اشکالات فرمانداری را بی‌مورد خوانده و گفت: مصوبه هیچ مشکل حقوقی‌ای نداشته و از این رو به نامه فرمانداری اعتراض دارم.

با این حال در ادامه جلسه؛ مصوبه شورا با لحاظ اعتراضات فرمانداری تا حدودی تعدیل شده و پس از تصویب اعضا دوباره موضوع واگذاری زمین به ایران درودی جهت احداث موزه نقاشی به فرمانداری تهران ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز