خبرگزاری کار ایران

سه نمایشنامه «جوزف»، «کابوس‌های نیمه‌روز» و «روزهای سرد تابستان» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۵۷۰

سه کتاب با عنوان‌های «جوزف»، «کابوس‌های نیمه‌روز» و «روزهای سرد تابستان» نوشته سید علی محمد رضوی با کوشش انتشارات مشاهیر هنر به چاپ رسید.

به گزارش ایلنا، سه کتاب «جوزف»، «کابوس‌های نیمه‌روز» و «روزهای سرد تابستان» نمایشنامه‌هایی با مضمون جنگ جهانی هستند که خرداد امسال روانه بازار شدند.

سیدعلی محمد رضوی که دیپلم نمایش و کارشناسی در رشته سینما دارد از سال ۱۳۸۵ شروع به نوشتن و کارگرردانی کرده است. وی از سال ۹۴ شروع به تدریس در رشته تئاتر و سینما کرده و دو گروه هنری با نام‌های طوفان و توتم تاسیس کرد.

سیدعلی‌محمد رضوی (نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما) درباره این سه کتاب خود گفت: نمایشنامه‌های جوزف، کابوس‌های نیمه‌روز و روزهای سرد تابستان سه‌گانه جنگ است. جنگ‌های جهانی که برای تمام دنیا ویرانی‌ها و مشکلات بزرگی را ساخته است. بارها با خود فکر کرده‌ام که در جهان امروز کشور‌ها باید باهم به‌جای جنگ و دشمنی، متحد شوند تا شرایط زندگی برای همه دنیا بهتر و راحت‌تر شود.

رضوی ادامه داد: در روزگاری به‌سر می‌بریم که تا سالیان دیگر معلوم نیست چه بر سر کره زمین و انسان‌ها خواهد آمد. شاید مجبور باشیم در نسل‌های آینده، سیاره دیگری را برای زندگی انتخاب کنیم. زمانی که این لطف شامل حال ما شده که زندگی کنیم، باید قدر آن را خوب بدانیم و هر روز به دنبال صلح و برقراری ارتباطات قوی مابین کشورها و تبادل اطلاعات و تکنولوژی و یاری‌رسان یکدیگر باشیم.

او با بیان اینکه «اغلب با دردها ‌و دغدغه‌های ذهنی خود نوشته و کارگردانی کرده‌ام»، خاطرنشان کرد: این سه کتاب از سال ۹۶ با تلاش‌های فراوان انتشارات مشاهیر هنر برای اخذ مجوزها و چاپ اقدام شد تا بالاخره در خرداد به چاپ رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز